Witold Kepinski - 04 februari 2017

HSO Global Managed Services ondersteunt internationale Microsoft Dynamics klanten

HSO Global Managed Services ondersteunt internationale Microsoft Dynamics klanten image

HSO, Microsoft Solution Integrator voor de implementatie, optimalisatie en het 24/7 beheer van Microsoft Business Solutions, introduceert HSO Global Managed Services. Met deze support dienst kunnen volgens HSO internationaal opererende klanten die gebruik maken van Microsoft Dynamics een contract sluiten via een Single Point of Contact (SPoC) voor alle support en beheer services die HSO levert. 

Door het implementeren van HSO Global Managed Services beschikt de klant over een contract, waarbij vanuit één centrale plek de regievoering plaatsvindt binnen HSO, en over mogelijk betrokken derde partijen zoals Microsoft, mogelijke ISV’s of subcontractors. HSO biedt de services aan binnen al haar expertisegebieden: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Office 365, BI-solutions en gerelateerde Azure Services.

“HSO signaleerde dat er wereldwijd veel Microsoft Dynamics gebruikers verschillende vormen van en niet-gestandaardiseerde service ondervonden voor support en beheer. Voor deze inefficiënte werkwijze ontwikkelde HSO de dienst. Door inzet van HSO Global Managed Services neemt HSO de regie in handen voor wat betreft support en beheer voor internationaal opererende klanten en ontzorgt daarmee de klant,” aldus Bernard Verweerd, Director Global Managed Services bij HSO. “De klant kan zich hierdoor meer richten op de core business.”

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!