Wouter Hoeffnagel - 27 februari 2017

Pink Elephant zet klantcase centraal in businesssoftware CaseNext voor ICT

Pink Elephant zet klantcase centraal in businesssoftware CaseNext voor ICT image

IT-dienstverlener Pink Elephant lanceert een nieuwe bedrijfsoplossing voor ICT-organisaties waarin de klant centraal wordt gesteld. Het bedrijf bundelt zijn kennis en ervaring in het optimaliseren van processen in onder andere de ICT-branche in CaseNext voor ICT: businesssoftware waarin de klantcase centraal staat.

CaseNext voor ICT is mede ontstaan vanuit de marktkennis van Pink Elephant aangaande de ontwikkelingen in de ICT-branche. Sales Manager Hanny van Vugt licht toe: “We zitten regelmatig met ICT-bedrijven om de tafel. Die bleken veelal met dezelfde problemen te kampen. Om hen te kunnen helpen zonder telkens opnieuw het wiel uit te vinden wilden we een totaaloplossing aanbieden. Dat werd CaseNext voor ICT. Onze kennis en ervaring op het gebied van ITIL, best practices en procesoptimalisatie vormden een goede basis om CaseNext voor ICT te kunnen ontwikkelen.”

De case staat centraal
Onderscheidend aan CaseNext voor ICT is de case-centrische manier waarop de software is ingericht. Alle processen maken nu onderdeel uit van een case: een opdracht bestaande uit meerdere gerelateerde activiteiten die uitgevoerd worden door meerdere personen, zoals een incident, wijzigingsverzoek, of verkoopkans. Daaromheen zijn processen in een workflow geïmplementeerd. De klant staat centraal en alle aangaande informatie wordt gedeeld met de rest van de organisatie.

Van Vugt: “Een compleet klantinzicht is belangrijk om een goede en consistente klantervaring te bieden. Daarom moet alle informatie over de klant in de hele organisatie bekend zijn.” Alle betrokken medewerkers zijn met CaseNext voor ICT, anders dan bij procesgericht werken, volledig op de hoogte van wat er speelt en welke handelingen gerealiseerd moeten worden. Door organisatiebreed samen te werken en kennis beschikbaar te stellen kunnen ICT-dienstverleners met CaseNext voor ICT de klantervaring verbeteren.

Flexibiliteit met servicemodel
Een ander onderscheidend aspect is dat CaseNext voor ICT een standaard oplossing is, die desondanks flexibiliteit biedt. In een snel veranderende digitale wereld is adaptief vermogen cruciaal. CaseNext voor ICT is daarom gebaseerd op een servicemodel dat is afgestemd op zowel de behoeften als toekomst van de klant en de mogelijkheid biedt benodigde wijzigingen door te voeren.

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!