Redactie - 15 maart 2017

Marketo en Infor bieden samen marketing oplossingen

Marketo, leverancier van marketingsoftware, en Infor, leverancier van branchespecifieke bedrijfsapplicaties voor de cloud, gaan een strategische samenwerking aan voor het leveren van marketingoplossingen. Organisaties kunnen met deze oplossingen duurzame relaties met hun klanten opbouwen en meer omzet genereren uit digitale klantenbinding zo beweren de twee partners.

Een explosie van digitale technologie en contactmomenten maakt het voor bedrijven niet altijd even makkelijk om de klantervaringen te bieden die vandaag de dag geëist worden, aldus Steve Lucas, chief executive officer van Marketo. “Marketeers zijn op zoek naar eenvoudige oplossingen die een waardevolle ervaring bieden op verschillende apparaten en over verschillende kanalen. Door onze samenwerking met Infor kunnen we marketing automation technologieën leveren, waarmee merken hun klanten gepersonaliseerde en authentieke ervaringen kunnen bieden. Bovendien kunnen we door de samenwerking onze marketingtechnologieën breder distribueren.

 “Tegenwoordig moet je je doelgroep aanspreken door in te spelen op hun specifieke wensen en behoeften. De dagen van marketingcampagnes waarbij met hagel werd geschoten, zijn voorbij. De oplossing van Infor en Marketo sluit aan op onze strategie voor digitale transformatie. Het geeft klanten de snelheid om te veranderen en tegelijkertijd waarde toe te voegen aan hun relaties op het juiste moment, via de juiste kanalen. Wij doen dit beter dan elke andere oplossing die op dit moment op de markt is”, zegt Charles Phillips (foto), CEO van Infor.

Volgens Philips bestaat de samenwerking uit vier kerndoelen:

Meer waarde creëren voor de markt door Marketo's Engagement Platform te integreren met de Infor Customer Experience Suite om marketeers een completer beeld geven van hun klanten. Hierdoor kunnen ze gepersonaliseerde en authentieke ervaringen creëren die klanten aan hen binden via verschillende kanalen en apparaten.

Het bereik van de marketingoplossingen van Infor en Marketo vergroten.

Verkoop- en marketingactiviteiten stroomlijnen door accountteams een holistisch inzicht te geven in het gehele klanttraject, waarmee ze elke klant de best mogelijke beleving kunnen bieden.

Gebruikmaken van een ervaren salesmachine die gericht is op CMO-relaties.

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!