Redactie - 18 maart 2017

TIME4DATA: Hoe omarm je data-gedreven kansen?

TIME4DATA: Hoe omarm je data-gedreven kansen? image

Kom naar de eerste TIME4DATA kennis-sessie op 13 april. Hier delen wij kort en krachtig informatie waar u praktisch mee verder kunt op het gebied van Big Data en Analytics. Organisaties in vrijwel elke sector zijn in transitie om data-gedreven te worden. Dit is cruciaal om relevant te blijven, voor een betere klantervaring te zorgen, en om de komende jaren te overleven. Maar waar moet je beginnen?


Programma:

15:00 - Inloop met koffie

15:30 - Keynote door Ronald van Loon

16:00 - Paneldiscussie met Ronald van Loon, Angelika Klidas en Herbert Ochtman

17.00 - Borrel

Aanmelden kan hier.


Het Panel:

Ronald van Loon, internationale big data & IoT influencer, directeur bij Adversitement Data & Analytics consultancy en bestuurslid van Simplilearn, een wereldwijde online cursus-provider.

Herbert Ochtman, ervaren BI-expert en ondernemer, oprichter van diverse innovatieve technologiebedrijven, en medeoprichter en executive vice-president van Pyramid Analytics.

Angelika Klidas, BI en analytics consultant, Chief Business Intelligence Officer bij MagnaVersum en Business Intelligence-docent.

Locatie:

Eye Filmmuseum, Amsterdam


Wie moet zich aanmelden:

•             Bedrijven die net beginnen met analytics

•             Bedrijven die hun data-gedreven besluitvorming naar het volgende niveau willen brengen

•             Sales, marketing, operationele en financiële afdelingen


Onderwerpen:

•             Beginnen met intelligence & analytics

•             Technische en organisatorische vereisten

•             Datakwaliteit beheren en behouden

•             Blijven voldoen aan nieuwe regelgeving (GDPR)

•             Beheren van interne data governance

•             De evolutie naar een data-gedreven bedrijf

•             Hot or Not? Artificial Intelligence en chatbots

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!