Witold Kepinski - 23 maart 2017

CC4Skype presenteert release 17.1 op CeBIT beurs

CC4Skype presenteert release 17.1 op CeBIT beurs image

CC4Skype, gespecialiseerd in customer care software voor Skype for Business kondigt de nieuwe release van haar omnichannel oplossing aan. De gehele oplossing is ontwikkeld vanuit het perspectief van de klant en de gebruikerservaring, met als doel klantenservice te verbeteren zo meldt Rob de Boer (foto), International Partner Director bij CC4Skype.

CC4Skype is deze week tijdens CeBIT aanwezig op de Skype for Business Partner Booth van Microsoft (hal 12 stand E24). Ervaar hoe de nieuwe en bestaande functionaliteiten kunnen helpen om uw klantenservice naar een hoger niveau te brengen.

CC4Skype is een internationaal producent van klantcontact software, ontwikkeld voor Microsoft Skype for Business. GertJan Coolen, CTO van CC4Skype: “Wij hebben er naar toe gewerkt om vandaag onze nieuwe release te kunnen lanceren en deze week te demonstreren op CeBIT. Bijzonder trots ben ik op het feit dat wij nu ook kunnen connecteren met Microsoft CloudPBX. Dit maakt de klantcontact functionaliteiten van CC4Skype beschikbaar voor contact center agenten wereldwijd.”

De nieuwe versie van CC4Skype biedt gebruikers nieuwe en verbeterde functionaliteiten aan, waaronder:

Connectiviteit met Microsoft Office 365 inclusief CloudPBX 

Nieuwe operator attendant functionaliteiten

Wrap-up code management

Gespeksopname en rapportage over outbound gesprekken

Queue voicemail

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!