Witold Kepinski - 25 maart 2017

Yes Telecom versterkt positie in MKB met overname Vrieservice

Yes Telecom, zelfstandige dochteronderneming van KPN, heeft Vrieservice overgenomen. Met de acquisitie van Vrieservice versterkt Yes Telecom haar positie in de MKB markt, vooral in het Noorden van het land. Hierdoor kan de Business Solutions Provider nog beter geheel ondernemend Nederland bedienen, zo meldt de Leidse telecom aanbieder.

Vrieservice is een zelfstandige en klantgerichte service provider voor mobiele en vaste communicatie gevestigd in Drachten. De provider is volledig gefocust op de zakelijke markt via het netwerk van KPN. Al ruim 15 jaar biedt Vrieservice ondernemend Nederland flexibiliteit en maatwerk met een persoonlijke benadering. Onder de merknaam Yes Telecom zullen de providers aan de verdere uitbouw van het zakelijke klantportfolio werken.

“Wij zijn zeer verheugd de krachten te bundelen met Vrieservice. De positie die Vrieservice met haar formule heeft opgebouwd sinds 2001, zullen we blijven koesteren en voortzetten. De vestiging in Drachten zal om deze reden dan ook gehandhaafd blijven voor volledige ondersteuning van Business Partners en klanten. Met vier vestigingen; Leiden, Hengelo, IJsselmuiden en Drachten, wordt onze positie verder versterkt en kunnen we onze groeiambitie verwezenlijken”, aldus Lothar Steegstra (foto), Algemeen Directeur Yes Telecom.

Alexander de Vries, Algemeen Directeur Vrieservice voegt daaraan toe; ‘’Samen met deze succesvolle dochteronderneming van KPN staan wij in de toekomst sterker in de markt. Yes Telecom heeft met de acquisities van Mobile Service in 2014 en Dekatel in 2016 bewezen ondernemingen op succesvolle wijze te integreren en aantrekkelijke groeiperspectieven te geven. En omdat Yes Telecom en Vrieservice op elkaar lijken in werkwijze, klantbenadering en focus was het voor ons een logische keuze om de krachten te gaan bundelen. Daarnaast biedt het Yes portfolio een breder pakket van communicatie- en ICT-diensten, wat een sterke aanvulling is in het vervullen van de behoeftes van onze klanten. Hierdoor kunnen wij onze eindklanten in de toekomst blijven voorzien in hun communicatie behoeften met daarbij het onderscheidend hoge service niveau, persoonlijke contact en de flexibiliteit die men gewend is’’.

Yes Telecom en Vrieservice zijn beide organisaties die zeer betrokken zijn bij ondernemend Nederland en bieden dan ook maatwerk-oplossingen die passen bij het MKB via het kwaliteitsnetwerk van KPN. Business Partners, klanten en gebruikers zullen naast persoonlijke service en klantgerichte ondersteuning profiteren van de verdere intensivering in de samenwerking. Hierdoor kunnen bijvoorbeeld vernieuwende productcombinaties, waar mogelijk, nóg krachtiger en sneller geïntroduceerd worden in de markt.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!