Witold Kepinski - 28 maart 2017

Cognizant opent Europees klantcentrum in Barcelona met Salesforce platform

Outsourcer en IT-dienstverlener Cognizant kondigt de opening van zijn eerste klantcentrum in Barcelona in Europa aan. Het centrum is bedoeld om klanten te ondersteunen in het succesvol ontwerpen en ontwikkelen van hun Salesforce Customer Success Platform.

Het cloud-platform biedt mogelijkheden om de verkoop, dienstverlening, marketing, applicatieontwikkeling en analyse en interpretatie van data te automatiseren. Met het platform kunnen bedrijven efficiënt en op grote schaal digitaliseren.

Het klantcentrum in Barcelona bestaat uit een team van professionals die gespecialiseerd zijn in Salesforce’s software-as-a-service, applicatieontwikkeling en IT-oplossingen. Zij maken de mogelijkheden van innovatie inzichtelijk waarbij bedrijven direct worden geadviseerd hoe zij IT-oplossingen succesvol en op grote schaal kunnen implementeren. Cognizant’s Salesforce-klanten worden ondersteund zodat zij versneld digitale transformatie kunnen realiseren aldus de outsourcer.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!