Wouter Hoeffnagel - 01 mei 2017

Klantgericht ondernemen in de digitale wereld

DynamicsHUB organiseert op donderdag 8 juni 2017 de Customer Success Clinic 2017 bij SPANT! in Bussum. Customer Success Clinic is een evenement voor eindgebruikers en partners over de invulling van klantgericht ondernemen in de digitale wereld.

Het thema van dit jaar is ‘The Evolution of Customer Experience’. Hoe kunnen we de verwachtingen van klanten overtreffen? Hoe zorgen we ervoor dat ze bij ons blijven kopen? En hoe krijgen we ze ook nog zover dat ze ons zullen aanbevelen bij anderen? Customer Experience is het toverwoord. Wat betekent dat nou precies en wat komt er allemaal bij kijken?

25 sessies
In meer dan 25 sessies krijgen bezoekers onder meer inzicht in verschillende cases en best practices, de laatste trends en hoe je een goede Customer Experience kunt realiseren binnen je organisatie. De volgende onderwerpen komen onder andere aan bod: Customer Experience & CRM, BI, Insights & Analytics, IoT & Data-driven marketing en Microsoft Dynamics 365. Het programma van Customer Success Clinic is hier te vinden. 

Customer Success Clinic is dit jaar het enige event voor klanten en partners waar naast strategische thema’s ook het Microsoft business software portfolio onder de aandacht wordt gebracht. Met andere woorden; je kunt ook een kijkje in de keuken nemen over hoe deze software je kan helpen om de relatie met je klanten te verbeteren, versterken en bestendigen.

Aanmelden
U kunt zich hier aanmelden voor het event.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!