2.000 unieke Heineken-flesjes ontwikkeld met behulp van HP technologie

04-05-2017 | door: Wouter Hoeffnagel

2.000 unieke Heineken-flesjes ontwikkeld met behulp van HP technologie

Verpakkingsontwerper Silas Amos en grafische kunstenares Emily Forgot hebben 2.000 unieke Heineken-flesjes gemaakt voor interpack. Hierbij is gebruik gemaakt van technologie van HP.

De 2.000 opvallende flesontwerpen zijn gecreëerd met behulp van HP’s SmartStream Mosaic variabele ontwerptechnologie. Daarnaast is elke fles individueel genummerd met een lettertype dat speciaal is ontworpen voor dit project dankzij HP Variable Data Printing.

Daarnaast maakt HP bekend dat de Zuid-Afrikaanse likeurenproducent Amarula een speciale editie van 400.000 flesjes lanceert met haar Olifantenlogo. Deze flesjes zijn geprint met behulp van HP Indigo digital printing. Met de actie wil Amarula wereldwijd aandacht vragen voor de olifant, die in Afrika bedreigd wordt.

Terug naar nieuws overzicht
Hardware