Wouter Hoeffnagel - 04 mei 2017

2.000 unieke Heineken-flesjes ontwikkeld met behulp van HP technologie

2.000 unieke Heineken-flesjes ontwikkeld met behulp van HP technologie image

Verpakkingsontwerper Silas Amos en grafische kunstenares Emily Forgot hebben 2.000 unieke Heineken-flesjes gemaakt voor interpack. Hierbij is gebruik gemaakt van technologie van HP.

De 2.000 opvallende flesontwerpen zijn gecreëerd met behulp van HP’s SmartStream Mosaic variabele ontwerptechnologie. Daarnaast is elke fles individueel genummerd met een lettertype dat speciaal is ontworpen voor dit project dankzij HP Variable Data Printing.

Daarnaast maakt HP bekend dat de Zuid-Afrikaanse likeurenproducent Amarula een speciale editie van 400.000 flesjes lanceert met haar Olifantenlogo. Deze flesjes zijn geprint met behulp van HP Indigo digital printing. Met de actie wil Amarula wereldwijd aandacht vragen voor de olifant, die in Afrika bedreigd wordt.

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!