Wouter Hoeffnagel - 11 mei 2017

Wipro Limited lanceert nieuwe merkidentiteit

Wipro Limited lanceert nieuwe merkidentiteit image

Wipro Limited, leverancier van IT, consulting en business process services, onthult zijn nieuwe merkidentiteit. Met de nieuwe identiteit wil Wipro haar hogere mate van betrokkenheid benadrukken en merkassociatie versterken.

De nieuwe merkidentiteit symboliseert de groei van Wipro als partner voor klanten die willen aanhaken op de digitale transformatie. Via een wereldwijd netwerk en een toenemende hoeveelheid gelokaliseerde diensten levert Wipro de benodigde capaciteiten en kennis op het gebied van hyperautomatisering, robotica, cloud, analyse en cognitieve en opkomende technologieën. De nieuwe merkidentiteit weerspiegelt twee basiskenmerken van Wipro: de geïntegreerde visie van het bedrijf in meerdere sectoren, technologieën en markten, en het vermogen om innovatie op een voor klanten relevante manier in te zetten.

Als onderdeel van de nieuwe merkidentiteit heeft Wipro een nieuw logo onthuld. Het nieuwe logo symboliseert de manier waarop het bedrijf “alle aspecten met elkaar verbindt” voor zijn klanten. Het gaat hierbij om het integreren van diepe technologie en domeinexpertise, het toepassen van inzichten vanuit diverse sectoren en het voortdurend leveren van geïntegreerde, end-to-end capaciteiten en diensten.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!