Redactie - 12 juni 2017

Pegasystems tweakt Pega Platform

Pegasystems, softwareleverancier van customer engagement toepassingen, heeft tijdens PegaWorld in Las Vegas de nieuwste versie van het Pega Platform gelanceerd. Het ontwikkelplatform is uitgerust met meer intelligentie, flexibiliteit en verbeterde besturing waardoor gebruikers hun applicatieontwikkeling kunnen versnellen en de klantbeleving vergroten, zo beweert de leverancier. Dankzij nieuwe AI en nieuwe mogelijkheden voor samenwerking en integratie, kunnen organisaties sneller betere applicaties bouwen ter ondersteuning van hun digitale transformatie initiatieven, aldus Pegasystems.

Pega Platform koppelt customer engagement en operationele capaciteit aan case management, BPM, robotisering, AI en decisioning, mobiele toepassingen en omni-channel UX op één platform. Ook alle Pega customer engagement toepassingen profiteren van de uitbreidingen en nieuwe mogelijkheden, waaronder Pega Marketing, Pega Customer Service, Pega Sales Automation en gerelateerde industrie apps.

De belangrijkste verbeteringen omvatten:

Verbeterde samenwerking met het nieuwe Real-time Notification Framework dat interne en externe gebruikers informeert over de laatste projectactiviteit in Pega Platform, zoals de laatste veranderingen aan apps in ontwikkeling of nieuwe gesprekken tussen projectleden.

Verbeterde AI controle en overzicht met de nieuwe AI Studio voor de creatie en het sturen van voorspellende modellen vanaf één centrale locatie.

Uitgebreider overzicht via de nieuwe Robotic Automation Console die de inzet en het beheer van alle automatisering vereenvoudigt, waaronder robotics met en zonder toezicht binnen een en dezelfde interface.

Slimmere verwerking klanten email door de toepassing van AI voor beter begrip van de klant en zijn intenties en automatische vervaardiging van nieuwe cases bediend vanuit het juiste case type

Betere integratie met third-party DevOps tools zoals Jenkins, JFrog en Selenium via nieuwe plug-ins voor naadloze verbindingen.

Aanvullende cloud keuzemogelijkheden voor third-party cloud platforms met nieuwe ondersteuning waardoor het Pega Platform inzetbaar is op Pivotal Cloud Foundry, Microsoft Azure en AWS.

Deze laatste release omvat ook andere belangrijke Pega Platform mogelijkheden die eerder dit jaar beschikbaar kwamen, zoals:

Pega Intelligent Virtual Assistant –  een AI ondersteunde bot die applicaties verandert in slimme assistenten op elk willekeurig kanaal – van SMS en email tot Facebook, Alexa, Slack en meer.

Pega Agile Workbench – een nieuwe visuele applicatie-ontwikkeltool waarmee bedrijven en IT perfect kunnen samenwerken om sneller betere software op de markt te kunnen brengen.

Pega Workforce Intelligence samengevoegd binnen Pega CRM applicaties waarmee bedrijven de effectiviteit van hun sales -en klantenservice kunnen optimaliseren met desktop analytics, machine learning en robotisering.

De nieuwe release van het Pega Platform is later deze maand beschikbaar.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!