Witold Kepinski - 18 juli 2017

Splunk opent nieuw Partner Portal

Splunk, aanbieder van een software platform voor real-time Operational Intelligence, heeft een nieuw partner portal gelanceerd. De portal biedt partners brede ondersteuning in hun business rond de verkoop van de machine data software oplossingen.

Het nieuwe Splunk partner portaal ondersteunt honderden Splunk partners en moet ook meer nieuwe partners aantrekken die lid worden van het vernieuwde Splunk Partner Plus programma. Splunk zoekt onder andere nieuwe managed service providers, professional services specialisten en technologie alliantie partners die add-on producten bieden op de Splunk software.

Intelligence

Splunk biedt een breed portfolio van operational intelligence software taken voor zaken zoals security, IT-beheer en business analytics. Splunk organiseert eind september zijn .conf207 evenement in Washington D.C. Het is de achtste keer dat de conferentie plaatsvindt. In het Walter E. Washington Convention Center komen meer dan 4.500 aanwezigen bijeen. Splunk executives, klanten en partners vertellen hier over hun ervaringen met data, geavanceerde analytics, machine learning, clouds, security, IT-operaties en meer.

Klanten en Partners

Splunk heeft klanten zoals Ford Motor Company, Yelp, BBC Worldwide, Dunkin’ Brands, MasterCard, Nordstrom en Sony Interactive. Partners zijn onder andere Amazon Web Services (AWS), Booz Allen Hamilton, Palo Alto Networks, Accenture, Kinney Group en Herjavec Group.

Door: Witold Kepinski

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!