CRM Partners gaat CafeX Live Assist leveren

25-07-2017 | door: Wouter Hoeffnagel
Deel dit artikel:

CRM Partners gaat CafeX Live Assist leveren

CRM Partners maakt bekend een partnership te hebben opgetekend met CafeX, leverancier van real-time klantenserviceoplossingen. Als strategisch partner levert CRM Partners de oplossing Live Assist van CafeX aan klanten in Europa. Live Assist stelt bedrijven in staat om Dynamics 365 te gebruiken om real-time te communiceren met online klanten via apps of websites. Met behulp van live chatten, co-browsen (meekijken met de klant in de browser), samen formulieren invullen en bestanden delen kunnen servicemedewerkers op afstand direct communiceren met de klant. Dit zorgt voor klanttevredenheid en een verbeterde klantenservice.

Het partnerprogramma van CafeX biedt uitgebreide tools, marketing- en verkoopondersteuning en mogelijkheden om het marktsucces van de partner te vergroten. Door het partnership met CafeX kan CRM Partners een breed palet aan omnichannel-diensten en producten aanbieden waarmee het bedrijven helpt om Customer Engagement companies te worden.

CafeX

CafeX Live Assist voor Dynamics 365 is ontwikkeld door CafeX in samenwerking met Microsoft en wordt gehost in de Azure cloud. De oplossing is volledig geïntegreerd met Dynamics 365 en biedt engagement mogelijkheden. Met Live Assist kunnen bedrijven online klanten direct herkennen en bedienen, terwijl klantinteracties en engagement-context direct worden opgeslagen in Dynamics 365. Hierdoor kunnen organisaties persoonlijke en intelligente service verlenen over diverse kanalen, problemen sneller oplossen en een boost geven aan online sales. Bovendien biedt CafeX een volledige integratie met diverse bot-platforms, waardoor bedrijven ook met behulp van artificial intelligence service aan de klant kunnen bieden.

Oedse de Boer, Managing Director bij CRM Partners Customer Service, wijst erop dat de mogelijkheden rondom live service, zoals chatfunctionaliteiten en bots, enorm populair zijn. Bedrijven maken volgens De Boer vaak gebruik van losstaande oplossingen, in plaats van na te denken over één geïntegreerde oplossing die ze in staat stelt om bestaande klantinformatie beter te benutten. De mogelijkheden van CafeX en integratie met Microsoft zorgen volgens De Boer voor veel nieuwe kansen.

Sajeel Hussain, Chief Marketing Officer and Executive Vice President, bij CafeX, zegt blij te zijn dat CRM Partners zich heeft aangesloten bij het partnerprogramma van CafeX. Sinds de introductie van CafeX Live Assist voor Dynamics 365 is het partnernetwerk van het bedrijf fors gegroeid. Dit onderstreept volgens Hussain de vraag uit de markt naar een geïntegreerde omnichannel- en digital engagement-oplossing voor het Dynamics 365-ecosysteem.

Webinar

CRM Partners organiseert op 10 augustus 2017 een webinar over omnichannel customer engagement met live chat, campagnes en bots. Deelname aan het webinar is kosteloos en aanmelden kan hier.

Terug naar nieuws overzicht
Cloud