Redactie - 01 augustus 2017

Salesforce lanceert volgende generatie van Service Cloud

Met de nieuwe Service Cloud, die gebouwd is op het Salesforce Lightning component framework, kunnen bedrijven in slechts één dag een compleet op maat gemaakt CRM-platform bouwen.

Salesforce lanceerde afgelopen week de volgende generatie van Service Cloud. Service Cloud is gebouwd op het Salesforce Lightning component framework waardoor bedrijven met het grootste gemak zelf, binnen één dag, Service Cloud kunnen installeren en configureren. Met Lightning partner apps en de Lightning App Builder for Service kunnen gebruikers Service Cloud gemakkelijk aanpassen of uitbreiden. Daarnaast voegt een nieuwe Lightning Service Console een aantal productiviteitsverhogende functies toe en de nieuwe Service Cloud Mobile app helpt klantenservice medewerkers uitstekende service te verlenen, ongeacht hun locatie.

Service Cloud: the next generation
Service Cloud helpt bedrijven, ongeacht de grootte, aan een flexibel en modern CRM-platform dat snel te installeren, makkelijk te configureren én futureproof is. Dit is nieuw in Service Cloud:

  • Service Out-of-the-Box - Hiermee kunnen bedrijven binnen één dag een compleet CRM-platform bouwen. Case management wordt nu mee geleverd met Service Cloud en het nieuwe, gestroomlijnde installatieproces maakt het implementeren van de stappen die nodig zijn voor een goede flow makkelijker dan ooit tevoren, want het werkt met kliks in plaats van code. Beheerders kunnen zelf een community toevoegen en die koppelen aan e-mail en social media, soms zelfs in minder dan vijf stappen.

  • AppExchange en Lightning App Builder for Service - Deze applicaties stellen de klantenservice teams in staat om Service Cloud zelf makkelijk te configureren en uit te breiden. Met de Lightning App Builder kunnen bedrijven de functionaliteit van Service Cloud uitbreiden door simpelweg een van de nieuwe Lightning Components, zoals een intelligente zijbalk, “te draggen en te droppen” in Service Cloud.

  • Lightning Service Console - Deze uniforme desktop-ervaring voor klantenservice medewerkers bevat verschillende, nieuwe competenties die productiviteit en snelheid maximaliseren, zodat de medewerkers hun diensten beter en sneller kunnen verlenen.

  • Service Cloud Mobile app voor iOS en Android - Deze app helpt klantenservice medewerkers om uitstekende klantenservice te verlenen, ongeacht hun locatie. Met de nieuwe, native mobiele app kunnen medewerkers onderweg of tijdens meetings cases managen, oplossen en er triage op toepassen. Push notificaties helpen de medewerkers om inzicht te krijgen in de status van hun cases, waardoor zij makkelijker uitstekende en snelle service kunnen bieden.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!