Redactie - 16 augustus 2017

Voorspel en begrijp de klantbehoefte met Dynamics 365 en cognitieve services | Microsoft

Voorspel en begrijp de klantbehoefte met Dynamics 365 en cognitieve services | Microsoft image

We willen steeds vaker weten hoe we verschillende applicaties kunnen integreren om een volledig 360 graden klantprofiel te krijgen. Veel zakelijke applicaties sturen updates via verschillende kanalen, zoals een status update van aangekochte producten en/of diensten. Maar hoe zorgen we ervoor dat de juiste context via het juiste kanaal aan de klant wordt gecommuniceerd zodat het interessant en relevant is voor de klant?

In deze sessie gaat Niels Roos in op hoe Dynamics 365 hierbij kan helpen. Hij geeft antwoord op de vragen hoe Dynamics 365 in de juiste context, via het juiste kanaal kan interacteren met de klant en hoe je in combinatie met cognitieve diensten kan ontdekken hoe de algemene klantreis en -voorkeur eruit ziet en of dit past bij een specifiek type klantprofiel. Tot slot laat Niels zien hoe Dynamics 365 werknemers ondersteunt om acties te voltooien, of het nu gaat om sales of (field) service door gebruik te maken van Microsoft Bot Framework.

Genoeg redenen dus om dit waardevolle webinar bij te wonen. Wij zien dan ook uit naar jouw komst op dinsdag 19 september. Registreer jezelf via deze link.

Niels Roos - Technology Solutions Professional Microsoft Dynamics 365 bij Microsoft

Niels Roos is een Technology Solutions Professional voor Microsoft Dynamics 365. Als een CRM-specialist is Niels de schakel tussen business vraagstukken en de technologische oplossing. Hij haalt het maximale uit de technologie, door klanten en partners continue uit te dagen. Niels doet dit door innovaties te vertalen naar concrete resultaten voor de business.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!