Witold Kepinski - 18 augustus 2017

Pegasystems en Accenture bieden Customer Engagement oplossing voor telco's

Pegasystems en Accenture bieden Customer Engagement oplossing voor telco's image

Pegasystems, softwareleverancier van customer engagement toepassingen, en Accenture, speler professionele dienstverlening, introduceerden gezamenlijk Intelligent Customer Decisioning as a Service om marketingstrategieën van telco’s te optimaliseren.

Met deze cloudgebaseerde oplossing beschikken telecomaanbieders over een volledig operationeel business team van Accenture waarmee ze effectieve realtime marketingcampagnes kunnen uitvoeren op basis van Pega´s AI-gestuurde marketing decisioning oplossingen zo beweren beide partners.

Telecomaanbieders beschikken volgens de twee partijen vaak niet over geavanceerde een-op-een marketingmogelijkheden waarmee ze nieuwe klanten kunnen aantrekken maar ook het verloop kunnen verkleinen. Met Intelligente Customer Decisioning as a Service kunnen telecomaanbieders de klantretentie, acquisitiesnelheid en verkoopresultaten verbeteren dankzij Pega Marketing for Communications en Pega Customer Decision Hub in combinatie met Accenture´s ervaring op het gebied van advies, managed services en hun kennis van technologie, digitalisering en marketing, zo beweren de twee partners. Door gebruik te maken van Pega’s technologie voor een optimale klantbetrokkenheid, kunnen Accenture teams klanten voorzien van AI-gestuurde marketingstrategieën die de prestatiedoelstellingen realiseren zonder de dagelijks werkzaamheden te verstoren en zonder aanvullende hulpmiddelen.

Als Strategisch Advies Partner van Pega heeft Accenture meer dan 4.600 Pega specialisten, meer dan 2.000 Pega certificaten en 15 Pega technologische distributiecentra. Onlangs werd Accenture voor het vijfde achtereenvolgende jaar onderscheiden als Pega Partner of the Year. 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!