Witold Kepinski - 31 oktober 2017

Accenture Interactive koopt Franse e-commerce specialist Altima

Accenture Interactive koopt Franse e-commerce specialist Altima image

Accenture Interactive koopt voor een onbekend bedrag de Franse e-commerce specialist Altima. De Interactieve tak van Accenture zegt hierdoor haar ervaring op het gebied van mobiele en commerciële ervaring te kunnen verbeteren, zowel in Frankrijk als in andere regio's waaronder de Verenigde Staten, Canada, China en Duitsland.

Anatoly Roytman, hoofd van Accenture Interactive Europe, Afrika, het Midden-Oosten en Latijns-Amerika en de wereldwijde digitale commerce lead voor Accenture, zei dat Altima's mix van technologie, creativiteit en zakendoen zeer goed van pas komen bij Accenture. Hij wijst op de verschuiving binnen de e-commerce business naar aangepaste klantervaringen als een van de drijvende factoren van een succesvolle deal cq aankoop. Verkoop is meer dan een kassa of betaalsysteem. Bij verkoop gaat het om de hele ervaring, zoals producten goed kunnen presenteren.

Altima heeft een team van 370 medewerkers die wordt geïntegreerd in de Accenture Interactive global commerce praktijk en rapporteert aan het hoofd van Accenture Interactive France. Het plan is de vestiging van het agentschap in Frankrijk uit te breiden, terwijl ook zijn ervaringsgerichte mogelijkheden binnen andere markten in Europa, Noord-Amerika en China worden gebracht.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!