Salesforce levert Customer Success Platform voor Industriële Revolutie 4.0
06-11-2017 | door: Wouter Hoeffnagel

Salesforce levert Customer Success Platform voor Industriële Revolutie 4.0

Salesforce introduceert tijdens Dreamforce nieuwe platformdiensten voor de Industriële Revolutie 4.0. De oplossing maken het mogelijk slimmere, dieper gepersonaliseerde digitale ervaringen te bieden die de klant tot middelpunt van de business maken. Het gaat om myTrailhead, myEinstein, myLightining, mySalesforce en myIoT.

myTrailhead

myTrailhead is een Continuous Learning-platform die een uitbreiding vormt op het gamified online-e-learningplatform van Salesforce. Met myTrailhead kunnen bedrijven via een drag-and-drop-gebruikersinterface de leeromgeving customizen met zijn eigen content, branding en look-and-feel. Lees hier meer over myTrailhead.

myEinstein

Nu kunnen beheerders en ontwikkelaars ongeacht hun programmeerkennis AI-apps op maat bouwen over de totale Salesforce-omgeving, zonder hiervoor code te hoeven gebruiken. Salesforce introduceert twee machine learning-platformdiensten:

  • Einstein Prediction Builder waarmee klanten automatisch hun eigen AI-modellen kunnen maken die uitkomsten voorspellen voor welk veld of object dan ook in Salesforce; 
  • Einstein Bots, die kunnen worden ‘getraind’ met historische service- en CRM-data om snel en accuraat te kunnen antwoorden op reguliere klantvragen, routinekwesties op te lossen en desgewenst over te dragen aan klantenservicemedewerkers.

Lees hier meer over myEinstein.

myLightning

Door middel van slechts een paar kliks kunnen gebruikers customized apps, thema’s, flows en componenten bouwen, om zo hun productiviteit te vergroten. Het complete Lightning-framework maakt het mogelijk customized CRM-ervaringen te bouwen. Met myLightning kunnen beheerders merkbeelden, kleuren, pagina-achtergrondafbeeldingen en meer aanpassen om het in lijn met hun eigen merk te brengen. Lees hier meer over myLightning.

mySalesforce

Met behulp van mySalesforce kunnen gebruikers mobiele apps op maat te bouwen en inzetten. mySalesforce publiceert daarnaast iedere customized mobiele app van het bedrijf in de App Store en Google Play, inclusief het testen en configureren van de app voordat hij ter goedkeuring wordt ingediend. Lees hier meer over mySalesforce.

myIoT

myIoT stelt gebruikers in staat IoT-data in te zetten voor het creëren van rules-based automation voor ieder bedrijfsproces dat van nature deel uitmaakt van het Salesforce Platform. Via de oplossing kunnen verbonden apparaten, sensoren en applicatiedata worden gecombineerd met de klantcontext van Salesforce voor het realiseren van proactieve sales-, service-, en marketingervaringen. Lees hier meer over myIoT.

Quip Collaboration Platform

Salesforce presenteert ook het Quip Collaboration Platform, waarmee teams sneller en interactiever kunnen samenwerken in één live document. Het Quip Collaboration Platform is voorzien van Live Apps: applicaties met realtime-data die in Quip kunnen worden ingebed. Teams kunnen alle relevante informatie die ze nodig hebben – documenten, spreadsheets, teamcommunicatie en realtime, live informatie van applicaties – bijeenbrengen in één centraal beeld. Het Quip Collaboration Platform biedt ook out-of-the-box workflowtemplates voor het beheren van teamtaken. Denk hierbij aan het ontwikkelen van een productroadmap, de voorbereiding van een nieuwe productlancering en het mappen van salesterritoriums. Lees hier meer over het Quip Collaboration Platform.

Terug naar nieuws overzicht
Cloud