Witold Kepinski - 22 november 2017

CRM Partners regelt support en beheer van OmniCRM voor KPN

KPN en CRM Partners hebben opnieuw de handen ineen geslagen. De nieuwe overeenkomst houdt in dat CRM Partners het support en beheer van OmniCRM voor KPN gaat uitvoeren.

Als onderdeel van de hernieuwde samenwerking schakelen de bedrijven over naar een gezamenlijke werkwijze op basis van DevOps. Hierbij worden de teams samengesteld uit ontwikkelaars en beheerders van zowel KPN als CRM Partners. De nieuwe samenwerking behelst de periode 2017 en 2018.

CRM Partners ontwikkelde samen met KPN OmniCRM, een klantsysteem waarmee service agents vanuit één omgeving de klant kunnen herkennen en helpen. Dit systeem is geleidelijk uitgerold en verving een handvol applicaties waarmee service agents eerst werkten. Door zoveel mogelijk losse applicaties uit te faseren of te integreren met OmniCRM, beperkt KPN de opleidingskosten en kosten voor vernieuwing van bepaalde systemen. Bovendien kan KPN door te werken vanuit één interface de klant sneller en beter bedienen. Zo is de average handling time (AHT) per telefoongesprek aanzienlijk gedaald. Na de grote uitrol van OmniCRM één jaar geleden heeft KPN de medewerkers- en klanttevredenheid zien stijgen.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!