Wouter Hoeffnagel - 27 november 2017

Ruckus brengt partnerprogramma’s terug naar twee niveaus

Ruckus, onderdeel van Brocade, brengt zijn partnerprogramma’s terug naar twee niveaus met als doel partners beter tegemoet te komen en te belonen. De vereenvoudigde programma’s zijn beschikbaar voor partners in EMEA en maken het eenvoudiger goed presterende partners in kaart te brengen. Dit stelt Ruckus in staat te herinvesteren in channel– en solution provider partners.

De programma’s geven partners toegang te geven tot de bedrade en draadloze producten van Ruckus, verbeterde sales enablement tools en inzicht in sales leads. Als aanvulling op de succesvolle programma’s voor de horeca en meervoudige wooneenheden (Hospitality & MDU), voegt Ruckus nu ook programma’s toe voor Smart Cities, grote openbare gelegenheden en onderwijsinstellingen. De gespecialiseerde programma's zijn beschikbaar voor de wereldwijde Elite Partners in het Ruckus Partner Programma.

‘Partners zijn essentieel voor ons succes’

“Als bedrijf dat zich volledig toelegt op het kanaal, begrijpen we dat onze partners essentieel zijn voor ons succes”, aldus Ian Whiting, Chief Commercial Officer bij Ruckus. “Wij hebben ons nooit competitief opgesteld tegenover onze partners, in tegenstelling tot onze concurrenten. Dankzij ons complete bedrade/draadloze portfolio krijgen onze partners de kans hun winst met 40% te verhogen wanneer ze deze producten samen verkopen. Dit is hét moment voor een partnersamenwerking met Ruckus.”

"We vereenvoudigen onze programma's om samenwerken met Ruckus makkelijk te maken, toegang tot ons brede portfolio te bieden en partners de kans te geven hun winstgevendheid te vergroten met goede beloningen", zegt Raelyn Kritzer, senior director worldwide partner programs bij Ruckus. "Onze specialisatieprogramma’s geven partners de kans de allernieuwste technologie in te zetten en koploper te worden in sectoren als de horeca/MDU, Smart City, LPV, onderwijs en andere verticale markten.”

Partnerondersteuning

“We hebben grote successen behaald met de implementatie van oplossingen van Ruckus, bijvoorbeeld bij opdrachten zoals het Angel Stadium, waar meer dan 45.000 fans terechtkunnen, en de New York Staten Island Ferry, waar dagelijks meer dan 75.000 passagiers gebruik van maken”, vertelt Alessandro Feitosa, vice president of solutions engineering, 5bars. “Stadions, stations en arena’s zijn vaak een grote uitdaging voor RF-systemen, met unieke eisen voor de oplossingen en applicaties. Daarom ligt het voor de hand partners als 5bars, met hun mix van gespecialiseerde vaardigheden, extra aandacht te geven.”

“Verbindingen met een hoge beschikbaarheid zijn in veel van de belangrijkste marktsegmenten al een vereiste, zoals bij Smart City, LPV en onderwijsinstellingen”, stelt Kevin Roper, Chief Operating Officer bij Cynergy Technology. “De vereenvoudigde specialisatieprogramma’s van Ruckus zorgen ervoor dat we klanten totaaloplossingen voor bedrade en draadloze producten aan kunnen bieden, waardoor onze eigen producten waardevoller zijn voor de klant. Deze programma’s vergroten onze toegevoegde waarde voor de klant, waardoor we uiteindelijk meer verkopen.”

Beschikbaarheid

Meer informatie over de programma’s voor channel partners is hier beschikbaar.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!