Capestone introduceert ‘Track & Trace as a Service’

Capestone introduceert ‘Track & Trace as a Service’

29-11-2017 | door: Redactie

Capestone introduceert ‘Track & Trace as a Service’

Onder de handelsnaam Track & Sense introduceert Capestone negen tracking en sensoring all-in pakketten waar klanten zich op kunnen abonneren. Deze dienst is speciaal ontwikkeld voor ICT en Telecom resellers die op zoek zijn naar nieuwe recurring revenue mogelijkheden. Zij kunnen premium reseller of agent worden van Track & Sense.

Met Track & Sense meldt Capestone de behoefte aan nieuwe verdienmodellen te brengen onder resellers en de behoefte aan Track & Trace oplossingen van klanten bij elkaar. De nieuwe dienst is zo ontworpen dat hij past in de bestaande organisatiestructuur van ICT en Telecom resellers. Het gaat namelijk om all-in pakketten in abonnementsvorm; Capestone levert de benodigde tracking en/of sensoring hardware, EU data connectiviteit en de state-of-the-art Track & Sense portal voor een vast bedrag per maand. Daarnaast verzorgt Capestone de installatie.

Wie premium reseller of agent van Track & Sense wordt, kan marges tot maar liefst 20 procent verdienen. Ook over de installatie van de hardware ontvangt de premium reseller of agent een marge. Premium resellers kunnen hun marge nog verder maximaliseren als ze de hardware zelf installeren. De totale verdienste kan zo oplopen tot wel 350 euro per voertuig/aansluiting.

Marketingmateriaal en verkooptraining

Om de premium resellers en agenten te ondersteunen stelt Capestone professioneel verkoop- en marketingmateriaal beschikbaar en biedt het een verkooptraining aan. Voor premium resellers kan de hele propositie co-branded worden aangeboden. De bedrijfsnaam kan worden toegevoegd aan de portal en aan het verkoop- en marketingmateriaal.

Lees meer hier op deze link over Track & Sense.

Terug naar nieuws overzicht
Mobility