Witold Kepinski - 16 januari 2018

HP retail-portfolio uitgebreid met witte ElitePOS

HP retail-portfolio uitgebreid met witte ElitePOS image

HP heeft zijn retail-portfolio uitgebreid. In aanloop naar de Retail Big Show in New York, kondigt HP aan dat het een witte versie van het alles-in-één verkooppunt (Point Of Sale) lanceert, de HP ElitePOS.

De nieuwe kleur komt volgens HP als respons op de enthousiaste reacties van klanten over het gestroomlijnde design van de HP ElitePOS. HP speelt in op deze behoefte en helpt winkeliers bij een het leveren van een moderne winkelervaring door de mogelijkheid te bieden voor een product dat bij de winkel past. Dit toont aan dat HP ernaar streeft om retailers te helpen bij het transformeren van de winkelervaring.

"Retailers willen technologie die niet alleen de prestaties en de veelzijdigheid levert die ze nodig hebben, maar hun winkels ook verbeteren om een ??op ervaring gerichte winkelomgeving te bieden die hun klanten steeds vaker verwachten", zegt Natasja Andringa, Business Unit Manager, Retail Solutions bij HP EMEA: "Retailers willen hun traditionele kassasysteem aanvullen of een gestroomlijnd, modern multifunctioneel of mobiel systeem implementeren, HP Retail Solutions heeft een product dat in bijna elke behoefte past. "De HP ElitePOS moderniseert de traditionele winkelervaring voor merken met beveiliging en prestaties ingebouwd in het prachtige ontwerp. Nu verkrijgbaar in wit of zwart, kan de HP ElitePOS worden aangepast met componenten zoals een innovatieve column printer, retail-connectiviteitsbasis, bijpassende accessoires zoals barcodescanners, magneetstriplezers en klantgerichte displays om aan de behoeften van de retailer te voldoen tijdens het verhogen de klantervaring."

Van traditioneel tot mobiel, HP vindt volgens Andringa de klantervaring opnieuw uit met technologische oplossingen die retailers helpen hun werknemers te ondersteunen en klanten te binden. "Om bijvoorbeeld de nieuwste technologie voor de systemen van klanten te leveren, biedt de HP RP9, de all-in-one die krachtpatserprestaties combineert met betrouwbare engineering, binnenkort Intel 7 th gen Intel-processoropties. HP's voortdurende investering en toewijding om oplossingen te bieden die tegemoet komen aan de groeiende behoeften van winkeliers en klanten voor een boeiende winkelervaring, wordt weerspiegeld in nieuwe klanten zoals House of Fraser en L'Occitane."

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!