Witold Kepinski - 18 januari 2018

MicroStrategy Partner Program voor 700 channel partijen

MicroStrategy, leverancier van enterprise analytics en mobiliteitssoftware, heeft  de uitrol aangekondigd van het MicroStrategy Partner Program, een nieuw programma voor zijn levendige ecosysteem van meer dan 700 channel partners over de hele wereld.

Tijdens de jaarlijkse gebruikersconferentie, MicroStrategy World 2018 , onthulde MicroStrategy het nieuwe programma tijdens Partner Day, met de nadruk op de uitgebreide mogelijkheden voor marketing en het delen van inkomsten voor haar wereldwijde kanaalpartner-ecosysteem.

Het programma zal het verkoopbereik van de onderneming uitbreiden naar nieuwe geografische gebieden en marktsegmenten en channelpartners helpen bij het ontwikkelen en implementeren van nieuwe oplossingen op het MicroStrategy-platform. MicroStrategy lanceert ook een nieuwe partnerportal waarmee zijn kanaalpartners eenvoudig nieuwe deals kunnen registreren, leads kunnen beheren en toegang hebben tot een breed scala aan verkoop- en marketingmiddelen.

Analytics

"Onze channelpartners zijn experts in het analyseren van analytics en mobiliteitsfuncties voor de moderne business. Veel toonaangevende systeemintegratoren hebben onze software geïmplementeerd en duizenden partnerconsultants van kanalen zijn gecertificeerd voor MicroStrategy 10 ", zegt Michael J. Saylor (foto), CEO van MicroStrategy. "We investeren in middelen, incentives en trainingen, zodat ons uitgebreide netwerk van channelpartners goed gepositioneerd is om MicroStrategy in hun eigen regio's te verkopen. We zijn verheugd om dit nieuwe programma uit te rollen waarvan we denken dat het het voor onze succesvolle kanaalpartners gemakkelijker zal maken om MicroStrategy op de markt te brengen. "

Het nieuwe programma begint met ondersteuning. MicroStrategy heeft geïnvesteerd in een Global Alliances Team, dat channelpartner-managers in elke regio over de hele wereld plaatst. Het Global Alliances Team zal rechtstreeks contact opnemen met kanaalpartners, zodat ze deel kunnen uitmaken van de verkoop en accountplanning. Het nieuwe team zal helpen verkoopkansen te identificeren en succesvol te sluiten, nieuwe kanaalpartners te werven en co-marketingkansen voor bewustmaking en het genereren van leads te ondersteunen.

MicroStrategy heeft ook nieuwe accreditaties van channelpartners gecreëerd, zodat channelpartners hun aanbod kunnen optimaliseren. De nieuwe accreditaties omvatten MicroStrategy Certified System Integrator, MicroStrategy Certified Solution Provider, geautoriseerde MicroStrategy Reseller en MicroStrategy Managed Service Provider (MSP).

De kanaalpartners van MicroStrategy - inclusief Amazon Web Services, Automated Insights, Cloud Elements, Cloudera, Cognizant, MapBox, MapR, Microsoft, Pandera Systems, Snowflake en nog veel meer - brengen een aantal van de meest geavanceerde technologie en oplossingen rechtstreeks naar organisaties en instellingen over de hele wereld zo bweert Saylor.

"MicroStrategy heeft een ecosysteem van best-in-class channel-partnerschappen samengesteld met bedrijven die big data, analyses en expertise met toegevoegde waarde bieden," zei Emmanuel Richard, Vice President Global Alliances bij MicroStrategy: "De hedendaagse zakelijke klanten hebben de functies nodig die de beste technologieën te bieden hebben. Het MicroStrategy Partner-programma heeft een succesvolle routekaart en een eenvoudig instapproces ontwikkeld, zodat onze channelpartners opnieuw kunnen bepalen wat er op de markt mogelijk is. "

Ga naar MicroStrategy voor meer informatie over het nieuwe partnerprogramma.

Het MicroStrategy Symposium in Amsterdam vindt plaats op 7 februari in de Beurs van Berlage.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!