Witold Kepinski - 22 januari 2018

IBM, Adobe, Sitecore en LifeRay leiders in Digital Experience Platforms

IBM, Adobe, Sitecore en LifeRay leiders in Digital Experience Platforms image

IBM, Adobe, Sitecore en LifeRay zijn leiders in Digital Experience Platforms. Dit meldt onderzoeksbureau Gartner in zijn Magic Quadrant for Digital Experience Platforms 2018 rapport.

Episerver en Bloomreach zijn Visionairs aldus Gartner. Challengers zijn Microsoft, Oracle, Salesforce, Acqiua, SAP en OpenText. Daarna volgt een reeks van niche spelers.

Organisaties zijn volgens Gartner op zoek naar DXP's als ze van webcentrische naar meer diepgaande, multikanaals digitale ervaringen gaan. Dit Magic Quadrant helpt diegenen die verantwoordelijk zijn voor een reeks initiatieven op het gebied van klanten, werknemers en partners om de meest geschikte leverancier voor hun behoeften te vinden.

gartner_Magic Quadrant for Digital Experience Platforms.jpg

Onderzochte leveranciers:

  • Acquia
  • Adobe
  • BloomReach
  • censhare
  • CoreMedia
  • Crownpeak
  • EPiServer
  • GX-software
  • IBM
  • Jahia
  • Kentico Software
  • Liferay
  • Microsoft
  • OpenText
  • Orakel
  • Oxcyon
  • Verkoopsteam
  • SAP
  • SDL
  • Sitecore
  • Squiz
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!