Redactie - 20 februari 2018

Bootcamp Microservices Awareness

Op zoek naar oplossingen waardoor je net als Netflix, Airbnb en Spotify, een korte time-to-market hebt en snel kan innoveren? Wil je een goede digitale customer experience bieden door snel te kunnen reageren op acties van jouw klanten?

In de Microservices Awareness bootcamp laten we zien hoe je een digitale architectuur kunt inzetten om jouw digitale processen te versnellen.

Waarom vragen online businessmodellen en digitale processen om een nieuwe generatie software? Het antwoord op deze vraag krijg je in deze bootcamp!

Organisaties als Netflix, Spotify en Twitter ontwikkelen hun software op basis van microservices en reactive frameworks. De succes stories van deze bedrijven zorgen ervoor dat deze nieuwe architectuur oplossingen in hoog tempo geadopteerd worden door de markt.

In de Awareness sessies wordt het belang en de mogelijkheden van microservices toegelicht. Met sprekende voorbeelden uit de praktijk, use cases en belangrijke lessons learned. Daarbij komen de rol van digitale onderwerpen als API’s, canary releasing, A/B testen en do’s en dont’s van microservices, aan bod.

Naam event           : Bootcamp Microservices Awareness

Datum                   : 29 maart 2018

Tijdstip                  : 14.00-16.00 uur

Kosten                  : N.v.t.

Locatie                  : Trivento, Ruimtevaart 26, 3824 MX Amersfoort

Inschrijflink            : https://www.trivento.nl/seminar/microservices-awareness/

Website                : https://www.trivento.nl

E-mailadres           : blij@trivento.nl

Telefoonnummer    : 033 - 7200 620

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!