Witold Kepinski - 02 maart 2018

Genesys neemt Altocloud over vanwege AI en Journey Analytics

Genesys neemt Altocloud over vanwege AI en Journey Analytics image

Genesys, speler in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, heeft de overname afgerond van Altocloud Ltd., een specialist in cloudgebaseerde customer journey analytics.

De toevoeging van de Altocloud-oplossing aan het Genesys-portfolio versterkt de kracht van artificial intelligence (AI) en machine learning. Organisaties kunnen zo responsieve, voorspellende klantervaringen realiseren met een volledige context in alle stadia van de customer journey – van marketing tot sales tot service zo beweert Genesys.

“Met de acquisitie van Altocloud optimaliseren en verbinden we nog beter de hele customer journey gericht op de beste resultaten,” zegt Paul Segre, CEO van Genesys. “We zijn met name enthousiast over applicaties, zoals Altocloud, waarmee organisaties live een beeld vormen van het gedrag van consumenten en hun potentieel als klanten. Met deze inzichten kunnen medewerkers direct actie ondernemen en zijn bedrijven beter dan ooit gepositioneerd voor de conversie van shoppers naar kopers, van leads naar klanten en van consumenten naar merkfans.”

Met deze acquisitie vergroot Genesys de mogelijkhedi om op het juiste moment aan te sluiten en in te grijpen in een customer’s journey en een gewenste actie te stimuleren zoals het kopen van een product, de registratie voor een event of het boeken van een reis.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!