Olaf Adams aangesteld als Customer Experience Manager bij Ictivity

15-03-2018 | door: Witold Kepinski
Deel dit artikel:

Olaf Adams aangesteld als Customer Experience Manager bij Ictivity

Per 1 maart is Olaf Adams (35) gestart als Customer Experience Manager bij Ictivity, IT-dienstverlener gespecialiseerd in managed services, IT-adoptie en online werkplekken. De aanstelling van Adams draagt bij aan de ambitie van de organisatie om diensten nog beter aan te laten sluiten op de wensen en behoeften van (nieuwe) klanten. Dit betekent dat hij de veranderende klantbehoeften in het vizier houdt en in samenwerking met de klantteams zorgdraagt voor een optimale klantervaring. Hiermee krijgen klanten van Ictivity de beste service en oplossingen om competitief te zijn in de markt.

Adams heeft een rijke ervaring opgebouwd in IT-servicemanagementrollen bij KPN. Hier was hij onder andere actief als Incident Coördinator en Service Manager binnen de grootzakelijke markt. Deze kennis en ervaring zal hij gebruiken om met klanten mee te denken over hoe zij IT efficiënter en innovatiever kunnen inzetten in de bedrijfsvoering. Om hiertoe te komen start Adams met het verkrijgen van inzicht in de klantervaring, wensen en behoeften van (nieuwe) klanten.

Wilbert van Beek, Commercieel Directeur bij Ictivity, heeft kwaliteit en de klantbeleving hoog in het vaandel staan. Van Beek is dan ook verheugd dat zijn team wordt uitgebreid met Olaf Adams. “IT moet processen efficiënter maken, medewerkers ondersteunen in hun taken en waarde toevoegen aan klanten. Om daadwerkelijk de toegevoegde waarde te bieden, is het cruciaal om continu op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen, wensen en behoeften die spelen in deze veranderende wereld. Om hier beter op in te spelen hebben we deze nieuwe functie gecreëerd. Met de komst van Olaf Adams krijgen wij een verbeterd inzicht in waar de samenwerking met onze klanten geoptimaliseerd kan worden en welke serviceverlening hen ontzorgt. Zo kunnen onze klanten de focus verleggen van commodity IT naar innovatieve processen, gericht op hun core business.”

Terug naar nieuws overzicht