Microsoft Business Applications voorzien van Spring Update 2018

22-03-2018 | door: Wouter Hoeffnagel

Microsoft Business Applications voorzien van Spring Update 2018

Microsoft kondigt op het Business Forward-event in de Amsterdam ArenA de Spring Update 2018 aan van Microsoft Business Applications. Deze biedt klanten en partners honderden nieuwe mogelijkheden en functies.

Hoogtepunten uit de aankondigingen zijn onder meer:

Dynamics 365 for Marketing GA: deze nieuwe toepassing vormt een aanvulling op Microsofts partnership met Adobe. Hiermee kunnen gebruikers verkoop en marketing koppelen, samenwerken met Dynamics 365 for Sales en Office 365, gebruikmaken van ingebouwde business intelligence, meer bruikbare leads genereren en multi-channel campagnes beheren.

Dynamics 365 for Sales Professional: Microsoft introduceert een nieuwe SKU voor Dynamics 365 for Sales, een gestroomlijnde Sales Force Automation (SFA) voor verkoopteams. De oplossing stelt verkooporganisaties in staat verkoopprocessen variërend van opportunity-beheer tot verkoopplanning en prestatiebeheer te optimaliseren en de verkoopproductiviteit te maximaliseren.

Microsoft voegt verschillende intelligence features toe aan al zijn toepassingen. Denk daarbij aan Dynamics 365 for Sales features zoals Relationship Assistent, Auto Capture met Outlook en e-mailactiviteiten. Daarnaast kondigt het bedrijf Microsoft Power BI Insights-apps aan en levert het bedrijf out-of-the-box-inzichten die zijn afgestemd op specifieke bedrijfsscenario's, zoals verkoop en service.

Common Data Service for Apps 

Microsoft kondigt daarnaast een update aan voor de Common Data Service for Apps die wordt geleverd met PowerApps. Door deze nieuwe opties te combineren met PowerApps’ bestaande app-ontwikkelingsaanpak geeft Microsoft klanten nieuwe mogelijkheden om bestaande apps aan te passen in zowel Dynamics 365 als Office 365 en snel nieuwe apps te bouwen.

Terug naar nieuws overzicht
Software