Witold Kepinski - 30 maart 2018

Xelion telefonie in Salesforce uitgebreid

Intigris en Xelion zijn een samenwerking aangegaan waarbij wordt geïnvesteerd in een uitgebreide integratie van Salesforce met het Xelion VoIP platform. Deze integratie zal de krachten van het Xelion en het Salesforce platform combineren om sales en service medewerkers te laten profiteren van de meest moderne tools om klanten nog beter te helpen.

Xelion - het grootste in Nederland ontwikkelde VoIP telefonie platform voor organisaties, biedt al langer integratie met Salesforce die door verschillende bedrijven wordt gebruikt om telefonie en CRM te integreren. “Door de introductie van de market place waarin vele tientallen add ons voor Xelion gebruikers beschikbaar komen, neemt de aandacht voor integratie toe. Diverse organisaties hebben gevraagd om een veel uitgebreidere koppeling met Salesforce waarmee zij hun bedrijfsprocessen verder kunnen optimaliseren”, aldus Arthur van den Ende, directeur Xelion.

Het Amsterdamse Intigris is al jarenlang Salesforce partner en ontwikkelt toepassingen die in combinatie met Salesforce zorgen voor slimmere business. Hans Nieuwenhuis, directeur Intigris zegt hierover: “We zien de vraag naar integratie met een volwassen VoIP platform toenemen. De huidige koppelingen die in de Salesforce AppExchange worden geboden zijn of beperkt in functionaliteit of hebben niet echt een focus op de Europese markt. Een samenwerking met Xelion is interessant omdat het een behoefte van klanten invult en omdat Xelion internationaal aanwezig is.”

Een uitgebreide beschrijving van de functionaliteit van de nieuwe Salesforce CTI integratie is in de Xelion market place beschikbaar. De eerste klanten zullen binnenkort over kunnen overstappen. De koppeling zal direct na lancering beschikbaar zijn in Nederland, Engeland en Duitsland.

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!