Witold Kepinski - 05 april 2018

ServiceNow-specialist TESM opent vestiging in Nederland

ServiceNow-specialist TESM opent vestiging in Nederland image

TESM, dienstverlener voor oplossingen, processen en technologieën op basis van het ServiceNow-platform, maakt bekend dat het op 4 april jongstleden een Nederlandse vestiging heeft geopend. TESM/NL is gevestigd in Rotterdam.

De Nederlandse vestiging staat onder leiding van ServiceNow-veteraan Maarten le Noble (foto), afkomstig van KPN. TESM/NL richt zijn dienstverlening vooral op het hogere segment van het bedrijfsleven, waarbij het bedrijven helpt meer uit het ServiceNow-platform te halen, zoals snellere implementaties, een hogere return on investment en een kortere time-to-market van nieuwe producten of diensten.

Twee proposities
Twee proposities staan bij TESM/NL de komende tijd centraal. In de eerste plaats GRC (wat staat voor governance, risk and compliance), een oplossing op basis van ServiceNow. Deze oplossing helpt bedrijven om met automatisering eenvoudig, snel en overzichtelijk te kunnen voldoen aan de meest uiteenlopende wet- en regelgeving, zoals het actuele GDPR.

De tweede oplossing is een servicecatalogus voor ServiceNow. Zelf ontwikkelen van zo’n catalogus kost in de regel meer dan een jaar; TESM/NL garandeert een implementatietijd van twaalf weken. Geautoriseerde medewerkers kunnen zelf snel nieuwe diensten aan de catalogus van ServiceNow toevoegen, zonder daarvoor bij de eigen IT-afdeling te hoeven aankloppen en daarna vaak lang te moeten wachten. De nieuwe servicecatalogus maakt het een producteigenaar mogelijk binnen 48 uur een nieuwe dienst voor werknemers beschikbaar te stellen. Zo kan een facility manager snel een autowasservice ontwikkelen of een telecommanager een nieuwe telefoon distribueren.

Met deze oplossingen helpt TESM/NL bedrijven en instellingen meer waarde uit ServiceNow te halen zodat zij meer wendbaar en klantgericht worden.

Duidelijke  behoefte
Managing director Maarten le Noble van TESM/NL is vol enthousiasme gestart: “TESM/NL helpt met zijn aanpak het bedrijfsleven echt om meer waarde uit investeringen in ServiceNow te halen. Dat hebben we bij enkele van de grootste banken in Engeland al laten zien. Ik ben jarenlang voorzitter geweest van de user group ServiceNow Benelux en weet dat daaraan ook hier behoefte is.” Voor zijn komst naar TESM/NL was Le Noble business application manager bij KPN en verantwoordelijk voor alle enterprise business-to-business applicaties. Daarvoor was hij consultant en delivery manager voor het grootzakelijke segment bij KPN Consulting en zijn rechtsvoorgangers Getronics en Pink Elephant.

Veel ondernemingen geholpen
TESM werd in juli 2013 opgericht en heeft zijn hoofdkantoor in het Verenigd Koninkrijk. De adviseurs van TESM hebben al veel grote ondernemingen, waaronder enkele van de grootste banken  in Engeland, geholpen om een hogere ROI uit het ServiceNow-platform te halen. ServiceNow is een platform dat het mogelijk maakt processen door de hele organisatie heen te orkestreren met behulp van een Intelligent Automation Machine, die slimmer en sneller werken mogelijk maakt. In hoog tempo spreidt de onderneming zijn activiteiten over de wereld uit om zijn internationale klanten overal te kunnen bedienen.

DIC Awards 5/12/2024 t/m 20/03/2025 BW HPE 25/12/2024 t/m 31/12/2024 BW
Bitdefender 23/12/2024 t/m 30/12/2024  BN + BW

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!