MIND CTI en PeterConnects bieden inzichten in telecom- en mediagebruik
18-04-2018 | door: Witold Kepinski

MIND CTI en PeterConnects bieden inzichten in telecom- en mediagebruik

PeterConnects, leverancier van communicatiesoftwareoplossingen voor Cisco en Microsoft en MIND CTI, provider van unified communications analytics en oplossingen voor gespreksboekhouding, kondigen hun partnership aan. Door de samenwerking is het mogelijk om data van de PeterConnects producten direct in de PhonEX ONE UC analytics en reporting software van MIND CTI te integreren. Door gedetailleerde rapportages en gebruiksvriendelijke dashboards krijgen contactcenter supervisors eenvoudig zicht op hun KPI’s. De succesvolle integratie stelt PhonEX ONE-gebruikers nu in staat om PeterConnects als databron te selecteren in het product om gelijk te starten met de analyse.

Geoptimaliseerde rapportages
De data van de PeterConnects Attendant, de intelligente bedienpost van het bedrijf voor het snel en efficiënt beantwoorden en doorverbinden van telefoongesprekken, kan automatisch in de PhonEX ONE software worden geladen. De uitgebreide rapportages maken het voor organisaties mogelijk om diepgaande inzichten in hun telecom- en mediagebruik te verkrijgen. Deze gaan verder dan een algemeen rapport gebaseerd op timing en responsdata. Dit maakt het gemakkelijker om de effectiviteit en de efficiëntie van een contactcenter te bepalen. Die inzichten bieden waardevolle informatie om managementbeslissingen op te baseren om zo de servicelevels te verhogen.

Lucas de Clercq (foto), CEO van PeterConnects: “We zijn erg trots op onze samenwerking met MIND CTI. Onze producten complementeren elkaar erg goed. We zetten deze lijn door met het verbreden van de rapportage integraties om zowel onze partners als onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.”

Monia Iancu, CEO van MIND CTI voegt toe: “We zijn erg verheugd om samen te werken met PeterConnects en onze PhonEX ONE in de Attendant module te integreren. Onze visie is om onze klanten te voorzien van een compleet beeld en volledige analyses van hun unified communications-netwerk. We merken dat de markt vraagt om geavanceerde analyses, met name in grote multinationals.”

Terug naar nieuws overzicht