Witold Kepinski - 19 april 2018

Frank van Os nieuwe Marketing Director bij Econocom

Frank van Os nieuwe Marketing Director bij Econocom image

Econocom Nederland, gespecialiseerd in de digitale transformatie van bedrijven, heeft Frank van Os aangetrokken als Marketing Director. Hij gaat zich onder andere bezig houden met het ontwikkelen van nieuwe proposities.

Een belangrijk onderdeel van zijn nieuwe rol is het creëren van marketingsynergie tussen (de vorig jaar overgenomen) multimedia integrator BIS Groep en Econocom, op zowel merk- als productniveau. Door de talenten van beide teams te combineren wordt actief gebouwd aan de meest optimale merkstructuur voor een dynamische markt. Een recent voorbeeld van deze synergie is de ‘Don’t buy IT’-campagne rondom AV-as-a-service.

Voorheen was Van Os werkzaam bij onder meer Powerhouse, PostNL en Shell, waar hij ervaring opdeed met datagedreven werken en medeverantwoordelijk was voor de transitie naar een marketinggedreven organisaties. Daarnaast stond hij bij PostNL aan het hoofd van de campagne voor de succesvolle rekrutering van 30.000 nieuwe postmedewerkers. Van Os studeerde Politicologie aan de Universiteit van Amsterdam en Journalistiek en Voorlichting aan de Hogeschool Utrecht.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!