Redactie - 20 april 2018

Ingram Micro Festival Experience Campagne van start

Na een succesvolle editie in 2017 kijkt Ingram Micro ook dit jaar weer uit naar een prachtig festivalseizoen met The Ultimate Ingram Micro Festival Experience campagne.

Van 1 april t/m 31 juli 2018 kunnen resellers in 4 periodes tickets verdienen voor de beste festivals. Per periode ontvangen alle Ingram Micro resellers een target op de deelnemende leveranciers. Per actieperiode/festival kunnen resellers in totaal tien toegangskaarten verdienen.

De reguliere festival tickets voor de festivals in de campagne zijn deels uitverkocht of gaan met zekerheid uitverkopen, wat betekent dat resellers kans hebben op exclusieve tickets!

De campagne wordt mogelijk gemaakt door de volgende leveranciers: 3M, Acer, Adobe, Asus, Canon, Dell, D-Link, Ergotron, HP, Jabra, Kensington, Microsoft, NewStar, Seagate, Toshiba en Zyxel.

Voor meer informatie over de campagne kan men terecht op www.ingrammicro.nl.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!