Witold Kepinski - 26 april 2018

Lexmark lanceert Marketing Hub voor Partners

Lexmark, speler in oplossingen voor beeldverwerking, kondigt vandaag aan dat de Lexmark Marketing Hub nu beschikbaar is voor Lexmark partners via het Lexmark partnerportaal. De Lexmark Marketing Hub is een online tool waarmee partners van Lexmark hun communicatie met klanten kunnen verbeteren. Dit met behulp van een vooraf vastgestelde set aanpasbare onderdelen.

De Lexmark Marketing Hub is voorzien van een gebruiksvriendelijke interface waarvoor geen training nodig is en biedt direct zakenvoordeel voor partners van Lexmark. Tientallen onderdelen die beschikbaar zijn op de site - van campagnes tot banners, e-mails, spec-sheets, brochures en promotiemateriaal - kunnen worden aangepast en eenvoudig worden gedownload in verschillende bestandsformaten.

De tool is beschikbaar voor alle partners die toegang hebben tot de Lexmark PartnerNet-site. Partners kunnen zich hier registreren en met een vertegenwoordiger van Lexmark praten over het Lexmark Partner Programma. Partners profiteren van een aantal voordelen, waaronder promoties, het laatste nieuws, productspecificaties en afbeeldingen, ondersteuning en informatie over het serviceaanbod.

"De Lexmark Marketing Hub is de eerste van vele verbeteringen die gepland zijn voor partners van Lexmark in 2018," zegt Sammy Kinlaw, vice-president Worldwide Channel Sales bij Lexmark. "Het bieden van hulpmiddelen aan partners om hun activiteiten makkelijker en effectiever te promoten is een voorbeeld van Lexmarks toewijding aan het succes van onze partners.”

Voor meer informatie over de Lexmark Marketing Hub kunnen partners contact opnemen met hun contactpersoon bij Lexmark of kijken op Lexmark PartnerNet.

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!