Witold Kepinski - 10 mei 2018

Oracle Marketing Cloud voorzien van nieuwe productintegraties

Om verkoopteams te helpen klanten te betrekken en meer deals te versnellen en te sluiten, heeft Oracle nieuwe productintegraties aangekondigd met de Oracle Marketing Cloud. De nieuwe integraties tussen Oracle Eloqua en 6sense, Demandbase, LookBookHQ en Mintigo leveren krachtige data-gedreven inzichten op die verkoopteams in staat stellen om potentiële kopers te identificeren, betrokkenheid te vergroten en deals sneller te sluiten.

Een nieuwe integratie tussen Oracle Eloqua en 6sense helpt verkoopteams de pipeline-conversie te verhogen. De productintegratie stelt Oracle Eloqua-klanten in staat gebruik te maken van AI-gevoede voorspellingen op de markt van het 6sense Demand Orchestration Platform en een uniform beeld te krijgen van accountactiviteit die de intentie van de potentiële anonieme website, concurrentonderzoek en andere relevante op behoeften gebaseerde intentie omvat.

"Het zoveel mogelijk begrijpen van het gedrag van een account biedt een concurrentievoordeel voor verkooporganisaties om pijplijnen naar inkomsten te converteren", zegt Amar Doshi, VP of Product, 6sense. "Veel van onze klanten die gebruikmaken van Oracle's Eloqua Profiler en vertrouwen op 6sense AI hebben om een ??geïntegreerde ervaring gevraagd om hun op account gebaseerde marketing- en verkoopinspanningen te ondersteunen. We zijn verheugd om deel uit te maken van dit klantgestuurde initiatief voor B2B-bedrijven. "

Een nieuwe integratie tussen Oracle Eloqua en Demandbase helpt verkoopteams snel en eenvoudig toegang tot de inzichten die nodig zijn om te versnellen en deals sluiten. De nieuwe productintegratie verbetert het verkoopproces door AI-geactiveerde intentgegevens en inzichten van de Conversion Solution van Demandbase binnen Oracle Eloqua te leveren, zodat verkoopteams op het juiste moment in contact kunnen komen met de juiste accounts met de juiste berichten om deals vooruit te helpen.

"Marketeers moeten in de hele koopcyclus hand in hand samenwerken met verkoopteams", zegt Dom Lindars, VP van product, Demandbase. "We zijn verheugd deel uit te maken van de lancering van de Sales Tools Extensions van Oracle met onze Conversion Solution, waarmee verkoopteams echt het gedrag en de behoeften van hun doelaccounts kunnen begrijpen en hun kortingspercentages kunnen verhogen."

Een nieuwe integratie tussen Oracle Eloqua en LookBookHQ geeft verkoopteams rijke, bruikbare inzichten in de koper het onderwijs, op basis van hoe leads en rekeningen zijn interactie met inhoud. De nieuwe productintegratie biedt een volledig overzicht van inhoudbetrokkenheid "na de klik" (items bekeken in sessie, bestede tijd, accountrollup) binnen het profiel van een contactpersoon in Oracle Eloqua en maakt de verkenning van andere contacten op hetzelfde account mogelijk.

"Het vermogen van LookBookHQ om de diepte en kwaliteit van de betrokkenheid van leads te tonen, gekoppeld aan de mogelijkheid om totale betrokkenheid op accountniveau na verloop van tijd te zien, rust de verkoop met een krachtige uitbreiding op Oracle Eloqua Profiler", zegt Stephen Streich, VP van product en engineering, LookBookHQ. "En dit zorgt op zijn beurt voor een betere afstemming tussen verkoop- en marketingteams op de gereedheid van de koper en de prestaties van de content."

Een nieuwe integratie tussen Oracle Eloqua Profiler en Mintigo stelt verkoopteams in staat om hun potentiële kopers op gepersonaliseerde schaal te leren, te ontdekken en er op een schaalbare manier mee aan de slag te gaan. Het nieuwe product integreert naadloos Mintigo's AI-powered prospecting-applicatie, Sales Coach 360, met Oracle Eloqua Sales Tools.

"Prospectie is moeilijk en de huidige CRM-oplossingen doen heel weinig om verkopers in staat te stellen hun potentiële kopers op intelligente wijze te betrekken," zei Atul Kumar, hoofd productverantwoordelijke van Mintigo. "Inzicht in wie er op de markt te koop is, waarom, wanneer en hoe u hen moet betrekken, is van cruciaal belang voor het bereiken van positieve resultaten. Dit is wat Oracle Eloqua Profiler en Mintigo's Sales Coach 360 levert aan de verkoop. "

Oracle Marketing Cloud maakt deel uit van Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite, waarmee organisaties slimmer kunnen omgaan met initiatieven voor customer experience management en bedrijfstransformatie. Door een vertrouwd bedrijfsplatform aan te bieden dat gegevens, ervaringen en resultaten met elkaar verbindt, helpt Oracle CX Cloud Suite klanten IT-complexiteit te verminderen, innovatieve klantervaringen te bieden en voorspelbare en tastbare bedrijfsresultaten te bereiken.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!