Witold Kepinski - 15 mei 2018

Ziggo Zakelijk voice platform kampte met storing

Ziggo Zakelijk voice platform kampte met storing image

Het Ziggo Zakelijk voice platform kampte maandag 14 mei met een storing zo melden diverse bedrijven op social media zoals Twitter. De storing is inmiddels verholpen zo melden de bronnen.

B2B Operations van Ziggo Zakelijk meldt in een email dat er vanaf 2.30 uur in de ochtend hinder werd ondervonden op het voice platform. 'De hinder die ervaren kan worden is dat er geen gesprekken aankomen of dat de web interfaces niet bereikbaar zijn. Uitgaand verkeer is overigens nog wel mogelijk. En klanten die op de MR55 (Porta2017) zijn aangesloten, ondervinden geen hinder. De webinterface van de MR24 en het Extranet zijn nog wel beschikbaar via een internetverbinding anders dan die van Ziggo'.

Op Twitter wordt gemeld dat klanten inderdaad niet bereikaar waren. Ziggo Zakelijk klant Langezaal Makelaars uit Den Haag meldt bijvoorbeeld: "TELEFONISCHE STORING. Wegens een Ziggo Zakelijk storing zijn wij telefonisch niet bereikbaar. Graag contact via Facebook of e-mail naar info@langezaal.nl"

De storing is inmiddels verholpen zo meldt onder andere Nubix.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!