Witold Kepinski - 30 mei 2018

HubSpot lanceert Service Hub

HubSpot lanceert Service Hub image

HubSpot, aaanbieder van een CRM, marketing, sales en supportplatform, lanceert na een korte bètaperiode Service Hub, de nieuwste toevoeging aan het groeiplatform van het bedrijf. Service Hub, eerder al aangekondigd op INBOUND 2017, is een alles-in-één supportsysteem dat de benadering en uitvoering van support volledig verandert.

“Het traditionele acquisitiemodel werd de afgelopen tien jaar gezien als de meest effectieve methode voor groei. Maar nu mensen sceptischer worden over sales en marketing, wordt dit model steeds minder effectief,” geeft JD Sherman, president en COO van HubSpot aan. “De allergrootste nog niet aangeboorde bron van groei bestaat vandaag de dag uit de klanten die je al hebt. Met de Service Hub geven we bedrijven de tools die ze nodig hebben om bij die bron te komen. Huidige supportdiensten zien klanten als een kostenpost, en richten zich op lastenverlaging. Wij zetten een systeem neer waarbij support gezien wordt als groeimogelijkheid."

Naast de lancering van Service Hub, introduceert HubSpot ook een nieuw inbound service framework en een HubSpot Academy-college, om gebruikers te helpen bij het opzetten van een strategie om van klanten fans te maken. Het framework is ontwikkeld door Michael Redbord, die het supportteam van HubSpot in de afgelopen zeven jaar van nul tot 250 medewerkers liet groeien. Inmiddels is hij general manager van Service Hub.

Service Hub is, na een korte bètaperiode, officieel gelanceerd op het jaarlijkse partnerevent van HubSpot. Het product is gebouwd in het HubSpot-kantoor in Dublin.

Meer informatie over de Service Hub is te vinden op https://www.hubspot.com/products/service.

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!