Redactie - 02 juni 2018

Veenman inspireert klanten meerwaarde te creëren

Veenman organiseerde voor zijn klanten en partners een Inspiratiedag op het hoofdkantoor in Rotterdam. Doel van de dag was bezoekers inspiratie te geven hoe ze zelf meerwaarde kunnen creëren in een wereld die in rap tempo transformeert. Hierbij werden aan de hand van sessies getoond dat optimale klantcommunicatie de sleutel tot succes is. Witold Kepinski, hoofdredacteur van Dutch IT-channel was erbij en sprak in een video interview met Wilco van Bezooijen, Algemeen Directeur bij Veenman.

Tijdens het event was er ook een inspiratiesessie door trendwatcher en filosoof Ruud Veltenaar. Tijdens de interactieve sessie nam Veltenaar de bezoekers mee in de megatrends en mondiale ontwikkelingen en de gevolgen hiervan voor onze welvaart en ons welzijn. Wat betekent dit voor ons werk en leven? Hoe ziet de wereld er uit in 2025? En wat voor soort leiderschap en ondernemerschap hebben we dan nodig?

Verder waren er een drietal parallelsessies. De eerste had het onderwerp ‘Van silo’s naar geïntegreerd werken’. Bij klantgericht werken lopen processen als ketens door de gehele organisatie. Deelprocessen volgen elkaar op in een logische structuur, waardoor meerwaarde wordt gecreëerd. Door zaken aan elkaar te koppelen, wordt voorkomen dat een afdeling of document 'opereert als een silo'.

De tweede parallelsessie ging over ‘Communiceren via de printer’. De wereld van print is een achtbaan. Het verandert razendsnel, de eisen rondom mobiliteit, gebruikerstevredenheid, duurzaamheid en security nemen een toevlucht. Printers hebben tegenwoordig een ‘brein’. Zo kan de klant via de printer documenten doorsturen naar collega’s, applicaties, bestandsmappen en de cloud. Of allerlei functionaliteiten toevoegen met handige apps voor het eenvoudig inrichten van een werkproces en daardoor efficiënter samenwerken. Of plaatsonafhankelijk, uniform en veilig werken met de Veenman 4G technologie.

De derde parallelsessie ging over ‘Samen bouwen aan duurzame klantrelaties’. Customer experience is een belangrijk onderscheidend element. Dat betekent dat persoonlijke, relevante en efficiënte communicatie steeds belangrijker wordt. Nieuwe digitale communicatiemogelijkheden bieden kansen, maar vormen ook een uitdaging. Hoe zorgt u ervoor dat uw in- en externe communicatie helder en uniform blijft, ongeacht het kanaal of het device? En hoe ontsluit en benut u klantdata uit verschillende systemen effectief? Hoe neemt u uw medewerkers mee in deze veranderingen?

De Veenman Inspiratiedag werd afgesloten met een netwerkborrel en goede culinaire voorzieningen bij de foodtrucks.

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!