Wouter Hoeffnagel - 19 juni 2018

Centric levert 24x7 IT-service en support aan ASML in Nederland

Centric levert 24x7 IT-service en support aan ASML in Nederland image

ASML Netherlands tekent een vijfjarig contract met Centric voor een servicedesk en on-site support. De meer dan 10.000 medewerkers van ASML in Nederland worden per 1 juli 2018 voor al hun IT-vragen 24x7 ondersteund door servicedeskmedewerkers vanuit Hoogeveen en Veldhoven. Centric ondersteunt de eindgebruikers in het Nederlands en Engels.

ASML streeft naar operational excellence en stelt hoge kwaliteitseisen aan gebruikerstevredenheid. Om hier invulling aan te geven en om voldoende capaciteit te waarborgen, is ASML op zoek gegaan naar een ervaren en betrouwbare provider. De keuze is uiteindelijk gevallen op Centric.

Hans Schrijver, CCO van Centric: “We zijn bijzonder trots dat een prachtig bedrijf als ASML via uitbesteding van hun servicedesk en on-site support vertrouwen stelt in een strategische samenwerking met Centric. We zetten vol in op 100% tevreden ASML-medewerkers. Dit is een bevestiging dat onze strategie om blijvend te investeren in end user-management een goede keuze is!”

Op de foto van links naar rechts: Louis Luijten (CIO ASML) en Hans Schrijver (CCO Centric)

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!