Redactie - 20 juni 2018

Teleopti en ViPcom partneren voor WFM oplossingen in de Nederlandse markt

Teleopti, aanbieder van personeelsplanning (WFM) Software, kondigt een partnership aan met ViPcom, specialist op de Nederlandse markt voor klant contact en optimalisatie oplossingen. Dit melden Martin Degn, Business Manager bij Teleopti, en Wim van Tol, commercieel directeur bij ViPcom.

Teleopti software helpt bedrijven bij het plannen en optimaliseren van hun contact center werkaanbod en zorgt er tegelijk voor de dat medewerkers met flexibele planning betrokken zijn en blijven om een betere klantervaring te kunnen leveren.ViPcom ontwerpt, bouwt en verbetert contact centers voor organisaties die hun klantenservice naar een hoger peil willen brengen.

Voor het verhogen van de efficiency zet ViPcom nu de Teleopti WFM software in. Onze gezamenlijke klanten zullen profiteren van een integratie van deze oplossing in hun contactcenter operatie, die door twee partijen in de hun specifieke markt, middelgrote tot grote contactcenters, wordt geleverd.

Om het succes van hun klanten nog verder te ontwikkelen, sponseren ViPcom en Teleopti gezamenlijk de KIRC Stichting, het ‘Klantinteractie Research centrum'. Het doel van de stichting is het verbeteren van de kennis van professionals in het klantinteractie veld. KIRC voert wetenschappelijk- en marktonderzoek uit voor organisaties en creeert meerwaarde op strategisch en tactisch gebied voor contact centers.

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!