Box en IBM Watson bieden intelligente enterprise cloud content management
22-06-2018 | door: Witold Kepinski

Box en IBM Watson bieden intelligente enterprise cloud content management

IBM en Box melden de beschikbaarheid van een nieuw serviceaanbod om organisaties te helpen bij het bouwen van op maat gemaakte Box Skills die Watson AI-technologieën toepassen in het kader Box Skills.

Deze nieuwe, aanpasbare oplossingen, gebouwd met behulp van de Box Skills-kit, stellen bedrijven in staat IBM's enterprise-sterkte Watson AI toe te passen op enterprise content die wordt beheerd in Box. Door intelligentie in bedrijfsinhoud te brengen en Watson te gebruiken om die inhoud die in Box is opgeslagen, te verrijken, kunnen bedrijven in elke branche hun transformatie van digitale transformatie versnellen, aldus de twee partners.

Inhoud vormt volgens IBM de kern van vrijwel elk bedrijfsproces, in meerdere sectoren. Of het nu gaat om een ??verkoopcontract of een voorstel, een HR onboarding-formulier of zoiets eenvoudigs als een cv. Naast traditionele documenten, in de wereld van vandaag, is inhoud net zo goed als grote verzamelingen afbeeldingen of uren aan audio- of video-opnamen. In al deze gevallen heeft AI-technologie tegenwoordig een ongelooflijke kans om die onbewerkte ongestructureerde gegevens om te zetten in bruikbare informatie en metadata die kunnen worden gebruikt om meer informatie in het bedrijf te injecteren. Deze nieuwe service is vooral belangrijk omdat Box het cloud content management platform is voor meer dan 69 procent van de Fortune 500-bedrijven. We staan ??nog maar aan het begin van wat mogelijk is voor AI in de onderneming.

Inhoud verrijken met Watson

IBM introduceert twee nieuwe services voor het bouwen van aangepaste Box Skills:

Aangepaste afbeelding inzichten met Watson visuele herkenning: Deze aangepaste oplossing analyseert beeldgegevens, verrijken met classificeerders te maken het gemakkelijk om te zoeken en te consumeren, en training op maat visuele modellen die het beste adres zakelijke behoeften. Bijvoorbeeld, zou een milieu-organisatie benutten een aangepaste vaardigheid die kan analyseren satellietbeelden van de kusterosie in Box, snel opsporen van gebieden die van invloed, het versnellen van de tijd om actie te ondernemen en het verminderen van de kosten van monitoring.

Aangepaste documentinzichten met Watson Natural Language Understanding: deze aangepaste vaardigheid etiketteert documenten die in Box zijn opgeslagen automatisch met relevante concepten, entiteiten en sleutelwoorden om de inhoud te verrijken en meer doorzoekbaar te maken en om gebruikers snel toegang te geven tot specifieke informatie in compacte documenten zoals onderzoeksdocumenten, servicebladen en juridische documenten. Voor advocaten die werken aan tijdgevoelige zaken, kan dit het verschil zijn tussen het maken van een uiterste termijn voor het indienen van een gerecht en het indienen van een dure verlenging.

Cases

Naast het toepassen van Watson-technologieën op Box Skills , zal het IBM-team ook aangepaste oplossingen ontwikkelen die Watson AI to Box toepassen via de Box Platform API's voor andere use-cases. IBM heeft bijvoorbeeld een service gebouwd die documenten die naar Box zijn geüpload, verwerkt om de documenten in andere talen te vertalen. Dit geautomatiseerde proces verkort aanzienlijk de tijd die iemand nodig heeft om vertaalde versies van documenten te maken en stelt multinationale organisaties in staat om sneller te delen en samen te werken in niet alleen meerdere tijdzones, maar in meerdere talen.

Terug naar nieuws overzicht
Software