Witold Kepinski - 13 juli 2018

AnyLinQ breidt servicecenter in Den Bosch uit

AnyLinQ breidt servicecenter in Den Bosch uit image

AnyLinQ Group, IT-kennispartner en specialist op het gebied van digitale transformatie, heeft het eigen servicecenter in de vestiging in Den Bosch fors uitgebreid. Vanaf augustus zullen de technische ondersteuning, monitoring en beheer van infrastructuur en netwerken van alle AnyLinQ-klanten door het servicecenter worden opgepakt.

De bouw van het nieuwe servicecenter is een gevolg van de overname van TenICT door AnyLinQ. TenICT hield zich vooral bezig met projecten en schakelde partnerbedrijven in voor netwerkmonitoring, beheer en de eerste- en tweedelijn support. Deze taken zijn door de organisatie in eigen beheer genomen en ondergebracht bij het reeds bestaande servicecenter van AnyLinQ.

Om de extra taken aan te kunnen, is de afdeling verder uitgebreid. Het personeelsbestand van de afdeling groeit naar achttien man. Verder is er een kleine verbouwing uitgevoerd om al het personeel te huisvesten.

“Het is een strategisch besluit van ons om alle beheertaken van onze projecten zelf te gaan doen,“ zegt AnyLinQ CEO Dennis Kuipers (foto). “AnyLinQ is een strategische partner die klanten kan helpen op alle facetten van datamanagement, databeheer en digitale transformatie. Daar hoort een goede beheerorganisatie bij met specialisten die alle vragen van klanten op kunnen lossen.”

De komende weken worden de laatste klanten omgezet. “De klanten gaan waarschijnlijk niets van de nieuwe beheerorganisatie merken, behalve een nog betere service. Door nu alle klanten gezamenlijk te bedienen vanuit ons eigen servicecenter zijn we in staat om onmiddellijk de juiste expertise toe te kennen bij het eerste contact met onze klanten,” vertelt Melvyn Tombokan, Manager Operations Services. “In het verleden zijn er door TenICT en AnyLinQ beheertrajecten verkocht aan dezelfde klanten. Die beheerders zaten vroeger op verschillende locaties, maar zitten nu naast elkaar in dezelfde ruimte. Onze mensen hebben hierdoor veel sneller zicht op de totale klantinfrastructuur. En dat is natuurlijk een groot voordeel als je complexe vraagstellingen gaat beantwoorden.”

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!