Redactie - 13 augustus 2018

Koramic2Engage kiest Frontline voor afhandelen klantinteracties

Koramic2Engage is een samenwerking aangegaan met Frontline om hun klanten een optimale ervaring te laten beleven. Met het flexibele PureConnect klantcontact platform van Genesys is de organisatie klaar voor de toekomst.

Koramic2Engage, waar onder andere IPG, in2com en Call-IT onder vallen, is gespecialiseerd in customer care services. Ze zijn gedreven om de beste klantervaring te leveren, zowel via menselijke als digitale kanalen. Meer dan 3.800 professionals garanderen een professionele en kennisintensieve behandeling van de contacten voor klanten op een 24/7 basis.

Frontline verzorgt de totale service en support dienstverlening van Genesys PureConnect. Als System Integrator voegen zij daarbij zoveel mogelijk waarde toe aan alle (digitale) klantinteracties van Koramic2Engage. Deze toegevoegde waarde wordt geleverd door kennis van klantprocessen, slimme software oplossingen en integraties waarmee zij klanten een optimale ervaring laten beleven.

Piet Schreurs, CIO Koramic2Engage: “Wij vernieuwen en verbeteren constant onze oplossingen en processen om aan de evolutie in de verwachtingen van de beste klantenervaring te beantwoorden. Daarom zijn we dit partnership met Frontline aangegaan om ons de beste ondersteuning te geven op ons Genesys PureConnect platform en de digitale mogelijkheden ten volle te benutten, zowel via menselijke als digitale interactie.”

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!