Redactie - 30 augustus 2018

e-Spirit presenteert Digital Experience Platform FirstSpirit tijdens DMEXCO 2018

e-Spirit, leverancier van het FirstSpirit Digital Experience Platform (DXP), gaat zijn nieuwste technische innovaties presenteren tijdens de DMEXCO 2018. De DMEXCO is de grootste marketingtechnologiebeurs van Europa en vindt dit jaar plaats tussen 12 en 13 september in Keulen.

De afgelopen twaalf maanden zijn er een groot aantal vernieuwingen doorgevoerd in het FirstSpirit platform. FirstSpirit is uitgerust met een uitgebreide personalisatie engine (de intelligent content engine) die op basis van kunstmatige intelligentie content af kan stemmen op bezoekers van het platform. Het nieuwe FirstSpirit Anywhere zorgt ervoor dat content naar ieder device kan worden gedistribueerd. En ook de koppelingen en samenwerkingen met SaaS-leveranciers zijn uitgebreid, zoals SAP Hybris en Salesforce. De innovaties konden rekenen op de erkenning van Gartner, die e-Spirit opnam in het visionary kwadrant voor Web Content Management systemen.

“De wereld van digitale marketing is sterk in beweging. Nieuwe technologieën, zoals kunstmatige intelligentie, veranderen de digitale ervaringen van klanten en verhogen de innovatiedruk. Marketeers moeten hun digitale kanalen en systemen herontwerpen om mee te komen,” zegt Matthias Meijer, manager Benelux bij e-Spirit. “Onze research en development afdeling heeft overuren gemaakt dit jaar en dat zorgt ervoor dat ons platform staat als een huis. Marketeers hebben bij ons alle middelen in handen om blijvend succesvol te zijn in het digitale tijdperk.”

De e-Spirit booth is te vinden in hal 8 A-31. Klanten kunnen er onder andere demo’s bekijken van FirstSpirit.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!