Witold Kepinski - 07 september 2018

Salesforce breidt Sales Cloud Platform uit

Salesforce, speler op het gebied van CRM, kondigt een uitbreiding van het Sales Cloud Platform aan voor een sneller, slimmer en meer geïntegreerd salesproces. Nu kunnen organisaties het volledige salesproces beheren binnen Salesforce: van marketing en sales, tot facturatie.

De uitbreidingen van het Sales Cloud Platform zijn in het kort:

High Velocity Sales heeft vanaf nu op maakt gemaakte Sales Cadences en Work Queues voor iedere interne salesverantwoordelijke voor een verhoogde productiviteit en een betere focus op de meeste waardevolle prospects.

Salesforce Billing is een nieuwe tool die organisaties helpt om diepere en langere relaties te bouwen met klanten. De tool stroomlijnt de omzetcyclus met Usage-Based prijzen, automatische contractverlening en flexibele facturatie.

Salesforce Pardot maakt vanaf nu gebruik van Einstein en Lightning waardoor marketing- en salesteams beter op elkaar aansluiten met AI-gedreven Campaign Insights en Behavior Scoring om slimmere, meer gepersonaliseerde klantervaringen te bieden.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!