Ebicus en Stan & Stacy bundelen krachten
24-09-2018 | door: Redactie

Ebicus en Stan & Stacy bundelen krachten

Per september heeft Ebicus een 50% aandeel genomen in Stan & Stacy. Op deze manier wordt de intensieve samenwerking tussen beide bedrijven definitief bekrachtigd.

Digitalisering van marketing-, verkoop- en serviceprocessen vraagt om diepgaande kennis van materie én techniek. Door de samenwerking tussen beide gerenommeerde bedrijven worden deze disciplines verenigd. Zo kunnen organisaties nog beter geholpen worden bij het realiseren van hun klant gedreven bedrijfsdoelstellingen.k

Alexander Snoek, oprichter van Stan & Stacy: “We zien dat de uitwisseling van data tussen verschillende systemen steeds complexer wordt. Hedendaagse online marketing leunt zwaar op techniek. Een marketing automation-systeem vormt steeds vaker een ‘single point of truth’, een centrale database welke data uitwisselt met talloze andere systemen”.

Huub van Rijswijck, oprichter van Ebicus: “Wij geloven dat een customer focussed applicatielandschap de basis vormt voor optimale klantbeleving. Systemen, mensen en processen moeten daarbij optimaal op elkaar zijn afgestemd. Door dit partnership versnellen we het resultaat voor onze opdrachtgevers.”

Terug naar nieuws overzicht