Witold Kepinski - 25 september 2018

HP Device as a Service (DaaS) beheerplatform getweakt

HP Device as a Service (DaaS) beheerplatform getweakt image

HP heeft zijn Device as a Service (DaaS) beheerplatform getweakt. HP Device as a Service (DaaS) is een modern servicemodel dat vereenvoudigt hoe organisaties hun werknemers uitrusten met de juiste hardware, ondersteuning en levenscyclusdiensten. HP's doel is om de productiviteit en veiligheid van eindgebruikers te verbeteren klanten en IT voorzien van voorspelbaarheid qua prestaties, wendbaarheid en kosten. Als onderdeel van HP DaaS biedt Proactive Management met HP TechPulse multi-OS apparaatbeheerservices, uitgebreide inzichten en rapporten voor apparaten.

Een van de innovaties voor klanten is dat de zogenaamde 'Predictive Reports' nu beschikbaar zijn voor alle DaaS-serviceplannen. Deze rapportage services zijn bedoeld om dreigende problemen aan te geven waar IT-specialisten in zouden moeten ingrijpen, zoals zwakke batterijen van devices. De rapporten verschijnen in het analysedashboard van de HP DaaS-portal. Bovendien is volgens HP het aantal beschikbare rapporten aanzienlijk uitgebreid. Een nieuwe gids voor het vervangen van hardware zal aanbevelingen doen voor optimale hardwareconfiguraties op basis van eerder gebruik , en de "Mobiliteitsfactor" moet informatie verschaffen over de intensiteit van mobiel gebruik.

Voor partners is er nu een weergave mogelijk van meerdere klanten. Dit betekent dat ze rapporten en incidentmeldingen voor meerdere klanten in één dashboard kunnen bekijken. Business Review-sjablonen zijn een nieuwe tool die is ontwikkeld om partners te helpen bij het maken van uitgebreide bedrijfsevaluaties met hun klanten, sneller en eenvoudiger dan ooit tevoren.

ServiceNow-gebruikers onder de partners is een andere innovatie dat incidenten die door HP TechPulse worden gegenereerd direct in dit IT-servicebeheersysteem kunnen worden ingevoerd.

HP DaaS biedt drie varianten: standaard, verbeterd en premium. Standaard is ontworpen voor klanten die hun eigen eindpunten willen beheren en beveiligen, maar gebruik willen maken van de unieke inzichten en rapporten van HP TechPulse om dit effectiever te doen en met een grotere zichtbaarheid van problemen die een impact hebben op het gebruikersproductiviteit. Verbeterde en Premium-pakketten omvatten apparaatbeheer en beveiligingsbeleid voor meerdere besturingssystemen handhaving door gespecialiseerde HP Service Experts.

HP Service Experts zijn getraind en gecertificeerd in Unified, multi-OS endpoint management-technologie en zal IT helpen bij het leveren van proactieve beveiliging, ondersteuning en apparaatbeheer. Houd er el rekening mee dat Proactive Management geen enkele on-site "break-fix" -ondersteuning of onsite support bevat Service Level Agreement (SLA), deze kunnen echter afzonderlijk worden aangeschaft en zijn opgenomen in het HP DaaS-contract.

HP TechPulse is het HP analytics- en machine learning-platform dat ook op OS-niveau rijke inzichten biedt gedetailleerde inzichten en aanbevelingen bieden op individueel apparaat / gebruikersniveau. HP TechPulse gebruikt machine leren, voorgeconfigureerde logica en contextuele gegevens om inzichten in apparaten, toepassingen en gebruik te leveren die helpen klanten optimaliseren de IT-uitgaven, middelen en misschien wel het belangrijkste, de productiviteit en veiligheid van eindgebruikers. Klanten kunnen dashboards van hun omgeving en rapporten bekijken voor alle ingeschreven apparaten, inclusief niet-HP-apparaten.

Het HP DaaS Proactive Management- en TechPulse-platform is cloudgebaseerd en biedt flexibiliteit en schaalbaarheid voor klanten met mobiele gebruikers en meerdere apparaat- en besturingssysteemtypen op meerdere locaties. HP TechPulse-analyse en rapportage geeft klanten dat "single pane of glass", holistische weergave van hun multi-OS-apparaten via een intuïtieve dashboard.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!