Witold Kepinski - 05 oktober 2018

ADA ICT lanceert support- en beheerdienst voor OutSystems-applicaties

ADA ICT, specialist in ontwikkeling van businessapplicaties, lanceert een support- en beheerdienst voor alle applicaties gebouwd metOutSystems. De nieuwe dienst, MAS (maintenance and support), levert onderhoud op maat na oplevering van iedere applicatie. Het bedrijf heeft hiervoor alle benodigde OutSystems certificeringen behaald. Met deze status laat ADA ICT zien dat de organisatie beschikt over de juiste mensen en expertise om ook na oplevering van een project toegevoegde waarde te blijven leveren. Het is een van de eerste Nederlandse OutSystems partners die een professionele support- en beheerdienst biedt. 

Office support en 24/7 support
ADA ICT beschikt onder andere over een toegewijde supportorganisatie met gekwalificeerde en gecertificeerde medewerkers, gedocumenteerde processen voor de verschillende beheerdisciplines en maatwerk SLA’s met rapportages. MAS wordt aangeboden in een abonnementsvorm en is maandelijks opzegbaar. De dienst kent twee varianten, één voor support en beheer tijdens kantooruren en één voor 24/7 ondersteuning.

Met behulp van MAS kunnen bedrijven de levensduur van hun applicatie aanzienlijk verlengen door tijdig changes door te voeren. Bovendien zorgt de dienst ervoor dat bedrijven zich geen zorgen hoeven te maken over de betrouwbaarheid, beschikbaarheid en doorontwikkeling van hun bedrijfkritische applicaties.

NextStep 2018
ADA ICT lanceert de dienst officieel tijdens NextStep op 8 en 9 oktober 2018. Dit event wordt jaarlijks door OutSystems georganiseerd en staat dit jaar volledig in het teken van digitale transformatie.

Herman Kalse (foto), directeur bij ADA ICT: “Wij hechten veel waarde aan het ondersteunen van onze klanten, niet alleen tijdens de oplevering, maar juist ook in de fase erna. Wat ons betreft begint een project pas na de ingebruikname van een applicatie. Op dat moment moet software zich gaan bewijzen. Het is dan ook cruciaal dat klanten altijd kunnen terugvallen op een kundige support- en beheerorganisatie. Met de introductie van MAS bieden wij onze klanten zekerheid, kwaliteit, continuïteit en doorontwikkeling. Vier absolute randvoorwaarden voor kritische applicaties.”

Stef Koopman, Regional Channel Director Netherlands van OutSystems: “ADA ICT is een partner van het eerste uur. Met de lancering van MAS laat het bedrijf zien dat zij haar klanten bijstaat in het volledige spectrum van digitale transformatie en niet stopt bij de go-live van een oplossing. De juiste support is cruciaal om de kwaliteit te verankeren, innovatie te stimuleren en de continuïteit te borgen. Ik ben blij te zien dat ADA ICT klanten van OutSystems bijstaat.”

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!