Wouter Hoeffnagel - 20 oktober 2018

SAP lanceert SAP Upscale Commerce en SAP Cloud Extension Factory

SAP lanceert SAP Upscale Commerce, een nieuwe oplossing waarmee het bedrijf zich op het MKB-marktsegment richt. Het product helpt klanten unieke en consistente ervaringen te creëren met behulp van Artificial Intelligence (AI). Daarnaast introduceert SAP de SAP Cloud Extension Factory, een nieuwe feature voor het SAP Cloud Platform die klanten en partners helpt enterprise applicaties te verbinden en uit te breiden. Beide producten zijn gepresenteerd op SAP Customer Experience LIVE.

De SAP Upscale Commerce is een op SaaS-gebaseerd platform dat het MKB helpt om klanten een unieke en consistente ervaring te bieden door middel van AI. Het nieuwe aanbod vult de commerce oplossing de SAP Commerce Cloud aan. In eerste instantie zal deze uitbreiding in Amerika worden uitgebracht; het is niet bekend wanneer de oplossing in Europa beschikbaar zal zijn. SAP Upscale Commerce is schaalbaar, waardoor klanten het gebruik kunnen opschalen naarmate hun behoefte toeneemt.

SAP Cloud Extension Factory

De SAP Cloud Extension Factory is in 2019 beschikbaar. Met deze agile en open source oplossing kunnen organisaties gemakkelijk iedere API-gestuurde applicatie van het SAP C/4HANA portfolio uitbreiden en customizen in dezelfde omgeving. Dit vereenvoudigt het managen van systemen en extensies die met elkaar verbonden zijn. Met SAP Cloud Extension Factory wordt het overzichtelijk voor organisaties om klanten een end-to-end ervaring te bieden.

Mark de Bruijn (foto), VP en Head of Marketing EMEA & MEE bij SAP Customer Experience: “Met onze oplossingen proberen we organisaties zoveel mogelijk te ondersteunen, zodat zij hun klanten een positieve en eenduidige ervaring kunnen bieden. In het MKB zien we dat bedrijven zich steeds meer op de klant gaan focussen. Het werd voor ons dan ook tijd om onze software voor die bedrijven te specialiseren, wat we hebben gedaan met de SAP Upsale Commerce. Daarnaast willen we het onze klanten natuurlijk zo makkelijk mogelijk maken om verschillende producten en extensies met elkaar te combineren, om zo een individueel systeem te creëren dat volledig aansluit bij de organisatie en de beste resultaten op het gebied van customer experience biedt. Met deze twee uitbreidingen van ons portfolio zijn organisaties een stap dichterbij het bieden van de ultieme online ervaring aan hun klanten.”

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!