Oracle biedt data cloud toepassing voor B2B-marketeers

24-10-2018 | door: Redactie

Oracle biedt data cloud toepassing voor B2B-marketeers

Oracle Data Cloud heeft een nieuwe SMB-gegevensoplossing gelanceerd waarmee B2B-marketeers volgens Oracle meer dan 115 miljoen ID's bij meer dan 1,5 miljoen kleine en middelgrote bedrijven (SMB's) kunnen bereiken met effectieve digitale campagnes. De nieuwe oplossing maakt op account gebaseerde marketing (ABM) mogelijk voor verkoopcontacten met contacten bij kleine en middelgrote bedrijven in 48 sectoren en subsectoren, en biedt vergelijkbare outreachhulpmiddelen als die worden gebruikt door grotere organisaties.

"De meeste gegevens en hulpmiddelen voor digitale B2B-marketing zijn gericht op grote bedrijven, terwijl ze de miljoenen kleinere bedrijven negeren die de overgrote meerderheid van de Amerikaanse bedrijven uitmaken," zei Niraj Deo, vice president product & data Strategy, Oracle Data Cloud. "Deze SMB-gegevensoplossing biedt gelijke kansen voor B2B-marketeers, zodat zij hun verkoop- en marketingprogramma's voor zowel grote organisaties als kleinere bedrijven kunnen identificeren, bereiken en beheren die hun groei kunnen stimuleren. Door hun eigen CRM-gegevens te combineren met gesyndiceerde en aangepaste segmenten van Oracle, kunnen B2B-marketeers geavanceerde accountgebaseerde marketingfuncties gebruiken voor dit enorme, maar weinig bediende universum van SMB's. "

Met behulp van Oracle Data Cloud's (ODC) SMB-oplossing kunnen B2B-marketeers een digitaal publiek bouwen dat aansluit op hun marketingdoelen en bedrijfsbehoeften, op basis van criteria, variërend van het aantal werknemers tot financiële risicoprofielen, groeipatronen, geaccepteerde betalingen, e-commercemogelijkheden en eerdere aankopen. Cisco is een gebruiker van de nieuwe Oracle oplossing.

Terug naar nieuws overzicht
Cloud